سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر پارک علم و فناوری خراسان:

سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی باید دیده شوند

مدیر پارک علم و فناوری خراسان گفت: مدافعان جنگ اقتصادی باید دیده شوند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رضا قنبری ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید امام جمعه مشهد از پارک علم و فناوری خراسان گفت: درباره جنگ اقتصادی صحبت می‌شود، اما متأسفانه این موضوع به شوخی گرفته شده است، زیرا وقتی از جنگ اقتصادی صحبت می‌کنیم برای مقابله با آن در استان سربازان و سردارانی داریم که باید شناخته شوند و افرادی که واقعاً دلشان برای کشور می‌سوزد، باید ببیند که جوانان این جا دارند چه کاری انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: چهار هزار و ۳۰۰ نفر در ۳۲۶ شرکت خصوصی در این پارک در حال فعالیت هستند که میانگین سنی آن‌ها زیر ۳۰ سال است و میزان تحصیلات ۸۵ درصد آن‌ها بالای کارشناسی ارشد است. وقتی از جنگ اقتصادی صحبت می‌کنیم این افراد باید دیده شوند.

مدیر پارک علم و فناوری خراسان گفت: یکی از اثرات این بازدید این است که این جوانان انگیزه پیدا می‌کنند و خدا قوتی از بزرگان دریافت کنند. برکت بخش خصوصی برای همه است چراکه جامعه ما در آینده بخش خصوصی توانمند، متدین و با دانش، می‌تواند ثروتمند کند.

قنبری افزود: این فرهنگ که نفت بفروشیم و همه بخوریم را عوض کنیم. باید کار و تلاش کنیم و آن‌هایی را که جلو هستند باید دیده شوند تا به عنوان الگو قرار گیرند.

وی تصریح کرد: کاری که ما در پارک علم و فناوری خراسان انجام می‌دهیم، شبکه سازی، است و یکی از کار‌هایی که شبکه سازی نیاز دارد، توسعه فرهنگ در اقشار مردم است که بازدید امروز امام جمعه مشهد اصلی‌ترین کار آن بود.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

یکی از کار‌هایی که شبکه سازی نیاز دارد، توسعه فرهنگ در اقشار است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.