سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برانکو: حیف که مقابل تراکتور پیروز نشدیم/ دیدار سختی مقابل پاختاکور داریم/ من هم می توانم با باشگاه های دیگر مذاکره کنم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حاشیه تمرین امروز (پنج‌شنبه) تیمش درباره دیدار با تراکتورسازی و عدم حضورش در نشست پس از بازی اظهار کرد: بازی دیروز عالی بود و یک فضای واقعی فوتبالی بود. داوری بسیار خوب بود، اما حیف که پیروز نشدیم و تراکتورسازی با لیاقت امتیاز گرفت. ما بعد از اینکه گل اول را زدیم چند موقعیت را از دست دادیم و آن‌ها انگیزه بیشتری به دست آوردند، اما ما هنوز صدر جدول هستیم و به چهار امتیاز احتیاج داریم تا قهرمانی را به دست آوریم.

او افزود: امسال داربی‌هایی را که برابر تراکتور، سپاهان و استقلال داشتیم نباختیم و با توجه به وضعیتی که پیش می‌رود باید ازامتیازگیری مان راضی باشیم.

برانکو ادامه داد: همیشه دوست دارم نتایج با کیفیت‌تر باشد، اما موفقیتی بسیار عالی خواهد بود که برای بار سوم قهرمان شویم. در تبریز جو طوری بود که نتوانستم به نشست خبری بروم. من از خبرنگاران فرار نمی‌کنم و فرق هم نمی‌کند ببریم یا ببازیم، چون شما (خبرنگاران) کار خودتان را می‌کنید.

برانکو درمورد رأی کمیته اخلاق درباره اتفاقات دیدار تراکتورسازی و پیکان خاطرنشان کرد: ما واقعاً گله‌ای از تبریز نداریم و جو خوبی بود، اما فقط هواداران ما نبودند. جو کاملاً فوتبالی بود و بازیکنان به زمین آمدند و کار خودشان را انجام دادند و از همه مهم‌تر اینکه داوری عالی بود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه پندار خمارلو اعلام کرده که برانکو به علت مشکل روحی به نشست نیامده خاطرنشان کرد: این را ۱۵ بار از من نپرسید. هفته‌های دیگر هم بوده که به نشست نرفتم.

وی اظهار داشت: ما باید بدانیم تراکتور تمام دبی‌ها را برده و فقط ما را نتوانست ببرد. این تیم مربی عالی دارد و مربی تیم‌های ملی هم بوده و بازیکنان بسیار خوبی دارد و من هم دوست دارم تیم من با کیفیت باشد.

برانکو در مورد قهرمانی در لیگ بیان کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم و الان تمرکز ما روی پاختاکور است. بازی سختی است و برنامه‌ریزی داریم و می‌خواهیم بهترین نتیجه را بگیریم. پاختاکور تیم خوبی است و ۸ بازیکن ملی پوش دارد. سرمربی این تیم هم تجربه کار در هلند و ترکیه را دارد و بازیکن بزرگی در آژاکس بوده است. این تیم تقویت شده و بودجه بالایی دارد و به همین دلیل عجیب نیست با ما و السد و الاهلی در سخت‌ترین گروه قرار دارد.

سرمربی کروات پرسپولیس در مورد بودیمیر گفت: این بازیکن در رقابت برای ترکیب اصلی خواهد بو و امروز هم تمرین کرد و جزو گزینه‌ها است.

وی درباره نامه فسخ قراردادش با باشگاه پرسپولیس گفت: این سوال، تا آخر فصل موضوع بحث نیست و ما ۶ بازی دیگر داریم. این سوال را نپرسید. من که هیچ‌وقت درباره حقوق شما سوال نمی‌کنم و این مسائل موضوع الان ما نیست.

وی در پایان درباره اینکه می‌تواند با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره شود، گفت: من هم می‌توانم مثل دیگر بازیکنان با تیم‌های دیگر مذاکره کنم.

انتهای پیام/

صحبت های برانکو در حاشیه تمرین پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.