بر اساس این گزارش مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تبریک روز جهانی کارگر به تمامی همکاران به ویژه کارکنان مخابرات شهرستان محلات از امور مشترکین این مرکز نیز بازدید کرد و با تاکید بر اهمیت پاسخگویی و جلب رضایت مشتریان در شرکت مخابرات ایران افزود: تعامل دو سویه با مشتریان وشفافیت در پاسخگویی صریح وصحیح به همراه برخورد مناسب با مراجعه کنندگان از پایه های اصلی و رکن اساسی مشتری مداری و همینطور تحقق رضایت مشتریان می باشد.
در پایان کارکنان حوزه های مختلف مخابرات شهرستان محلات در دیدار با سید مجید صدری به بیان مسائل و مشکلات شغلی خود پرداخته و از توجه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری در جهت رفع مشکلات ودغدغه های خود تشکر و قدردانی کردند.
انتهای پیام/