سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شهرکرد؛

معرفی برترین‌های استارت آپ ملی گیاهان دارویی

برترین‌های استارت آپ ویکند ملی گیاهان دارویی در شهرکرد معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، استارت آپ ویکند ملی گیاهان دارویی صبح امروز پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۸ با معرفی برترین‌ها در تماشاخانه مهر شهرکرد به پایان رسید.

در آیین اختتامیه این رویداد ملی، ایده تولید رنگ موی طبیعی با استفاده از فناوری نانو جهت بهبود رنگ دهی از ریحانه شکوهی زاده از شهرکرد، ایده تور داروگردی از راضیه کاووسی از اصفهان و ایده سایت نیازمندی‌های گیاهان دارویی از سید مجتبی میراحمدی از اراک به عنوان برگزیده مورد تجلیل قرار گرفت.

همچنین ایده آموزش طب سنتی و گیاهان دارویی با استفاده از انیمیشن از سید حسین محمدی و ستایش محمدی، ساخت سطل نوین با استفاده از گیاهان دارویی از حسین سلحشور و علیرضا پورعبدالله، و استفاده از تفاله کنجد جهت بهبود رشد گیاهان و درختان بارده از نسترن انصاریان از چهارمحال و بختیاری شایسته تقدیر شدند.

 به کلیه شرکت کنندگان در این استارت آپ علمی گواهی حضور اعطا و ایده های برتر برای تجاری سازی به شرکت‌های حامی معرفی شد.

گفتنی است؛ ۱۷۵ ایده در محور‌های کاشت، داشت و برداشت، فرآوری، بسته بندی و صنعت، شناسایی، آموزش، منابع طبیعی و محیط زیست، فروش، بازاریابی، بازرگانی و اقتصاد، و دارو، درمان و طب سنتی به دبیرخانه این استارت آپ در دانشگاه علمی کاربردی شهرکرد ارسال شده بود.

این رویداد علمی به مدت ۵۴ ساعت، با هدف تجاری سازی ایده‌ها و تقویت و رونق کسب و کار شرکت‌های نوپا به میزبانی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

 انتهای پیام/خ

پایان استارت‌آپ ملی گیاهان دارویی در شهرکرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.