سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف ۱۶ هزار متر مربع از اراضی ملی جهرم

دادستان عمومی و انقلاب جهرم گفت: ۱۶ هزار متر مربع از اراضی ملی در پلاک محمدآباد این شهرستان رفع تصرف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس دادستان عمومی و انقلاب جهرم بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با اداره راه و شهرسازی و نیرو‌های امنیتی،  اراضی ملی در بخش مرکزی این شهرستان با حضور قاضی اجرای احکام و نیرو‌های امنیتی رفع تصرف شد و اراضی فوق به دولت بازگشت.

وی تصریح کرد: متصرف غیرقانونی اقدام به ایجاد باغ، کاشت درخت و دیوارگذاری در اراضی ملی کرده بود که با دستور قضایی، همگی قلع و قمع شدند.

روستازاده افزود: برخورد با متصرفان و متجاوزان به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی در شهرستان جهرم به شدت ادامه دارد.

همچنین علیرضا صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ویژه جهرم نیز در حاشیه این رفع تصرف ادامه داد: تصرفات غیرقانونی اراضی ملی و منابع طبیعی در برخی نقاط بخش مرکزی جهرم وجود دارد و باید با افراد سودجو و منفعت‌طلب و کسانی که به دنبال تصرفات غیرقانونی هستند، برخورد قضایی ، قانونی و قاطعانه شود.

وی افزود: حق واقعی هیچ کسی پایمال نمی‌شود و کسانی که به ناحق منابع طبیعی را تصرف کرده‌اند باید اراضی را به دولت باز گردانند.

صحرائیان تصریح کرد: دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌ها حافظ و امین منابع طبیعی روستا‌ها هستند و هوشیاری دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌ها در همکاری با فرمانداری و مراجع ذیصلاح در برخورد قاطعانه با متخلفان و متصرفان منابع طبیعی و همچنین سرقت‌ها و سایر موارد می‌تواند از وقوع بسیاری از اتفاقات ناخوشایند جلوگیری کند.

شهرستان جهرم در ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرق شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

رفع تصرف اراضی ملی در جهرم

برچسب ها: دادگاه ، فرماندار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.