سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهره واقعی رژیم صهیونیستی؛

خاخام یهودی: به امید خدا برده‌داری باز خواهد گشت، عرب‌ها باید برده ما باشند!

ویدئویی از صحبت‌های عجیب خاخام یهودی درباره بازگشت برده‌داری را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یهودیان به مردم دیگر ادیان با دید تحقیرآمیز نگاه می‌کنند و برای دیگر مردمان شخصیت قائل نیستند، این خودبرتربینی تا حدی است که یهودیان با عنصر غیریهودی ازدواج نمی‌کنند و این ازدواج را حرام می‌دانند و با مردمان غیر از خود که آنان را «گوییم» می‌نامند، نمی‌جوشند و هیچ گاه به ایشان اجازه ورود به محله‌های خود را نمی‌دهند و این ممانعت به منظور حفظ اصالت نژادی خویش است. 

از آنجا که یهودیان خود را ملت برگزیده و دارای منزلت والای سامی می‌شمارند، هیچ کس را قابل قیاس با خویش نمی‌انگارند، حتی فرشتگان الهی نیز شایسته برابری با آنان نیستند، این قوم خویشتن را چنان دارای شرافت می‌دانند که در مرتبه‌ای پس از خداوند می‌پندارند. بر این اساس همواره در پی آن هستند که خود را بر دیگران تحمیل کنند حتی اگر با زور و قتل و غارت باشد.

به تازگی ویدئوئی از صحبت‌های یک خاخام یهودی درباره بازگشت برده‌داری که چهره‌ای واقعی از رژیم صهیونیستی را به تصویر می‌کشد در فضای مجازی منتشر شده است. در این ویدئو خاخام یهودی کشتیل در مدرسه عقیدتی نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی می‌گوید: «به امید خدا برده‌داری باز خواهد گشت. عرب‌ها باید برده ما باشند، می‌خواهند که برده باشند، این مسئله ژنتیک است. آری ما به برتری نژادی یهود باور داریم.»

در ادمه می‌توانید ویدئوی مربوطه را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
یک احمق نادان بیش نیست! تمام انسان ها برابر هستند و هیچ نژادی بر نژاد دیگر برتری ندارد!
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
نژاد پرستي به تمام معنا