سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارسایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

رسیدگی به موضوع سیل مهم‌ترین اولویت کمیسیون اصل ۹۰/ مسئولان برای تحقق «رونق تولید» فقط به بنر‌ها اکتفا نکنند

سخنگوی کمیسیون اصل نود گقت: اگر مسئولان به سال رونق تولید باور و اعتقاد دارند، نباید فقط به سربرگ‌ها و بنر‌ها اکتفا کنند.


بهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل نود در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اولویت‌های کمیسیون متبوع خود در سال جاری، گفت: کمیسیون پرونده‌های متعددی در دست دارد که رسیدگی به همه آن‌ها مهم و ضروری است.

وی افزود: باتوجه به وقوع سیل در کشور و واصل شدن شکایت مردم به این کمیسیون، اولویت مهم ما رسیدگی به این موضوع است، طبق اطلاعات به دست آمده دست کاری انسانی طی ادوار گذشته و یا کم کاری مسئولان در سال‌های متعدد باعث وقوع این سیل شده است.

پارسایی اظهار کرد: ما چند پرونده مهم همچون، پرونده زمین‌خواری، پرونده واگذاری‌ها، پرونده افزایش قیمت خودرو و تخلفات خودروسازان در ارائه خوردو به مردم، نحوه واگذاری و هزینه کرد ارز و ... را در دستور کار کمیسیون داریم و در حال رسیدگی به آن‌ها هستیم.

سخنگوی کمیسیون اصل نود همچنین با اشاره به تحقق شعار رونق تولید، تصریح کرد: بدون شک اگر تولید رونق بگیرد، زندگی همه مردم هم رونق می‌گیرد، کمیسیون اصل نود به سهم خودش که بیشتر بحث نظارتی است، می‌تواند به اقدامات و طرز کار سه قوه در این زمینه نظارت کند.

وی ادامه داد: اگر مسئولان به سال رونق تولید باور و اعتقاد دارند، نباید فقط به سربرگ‌ها و بنر‌ها اکتفا کنند، باید پای کار بیایند و دست تولیدکنندگان و اشتغال آفرینان واقعی را بگیرند، معتقدم که اگر مدیران ما مته به خشخاش ندهند و درگیر بخش نامه‌های مختلف نشوند،  رونق تولید ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.