سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۴ هزار و ۱۱۶ تانکر سوخت از مرز رسمی پرویزخان وارد کشور شد

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت : پارسال در مجموع ۵۴ هزار و ۱۱۶ تانکر سوخت به ارزش وزنی یک میلیون و ۴۵۳ هزار و ۲۳ تن از مرز رسمی پرویزخان وارد کشور شدند .

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حشمت الله رضایی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت : از مجموع تانکر‌های سوخت وارد شده ۹ هزار و ۴۵۱ تانکر به ارزش ۲۷۴ هزار تن در سایت‌های داخلی مرز‌ها بارگیری شده است.

وی گفت : به طور متوسط روزانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ دستگاه تانکر سوخت ترانزیت عراقی حامل سوخت مازوت از طریق مرز پرویزخان این شهرستان وارد کشور شده و عازم بندر امام می‌شوند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین ادامه داد: این تانکرها، سوخت مازوت خود را برای تخلیه در کشتی‌های نفتکش پهلو گرفته در بنادر جنوبی ایران از طریق مسیر جاده‌ای کشورمان منتقل می‌کنند که در بدو ورود به کشورمان توسط دستگاه‌های ذیربط از جمله گمرگ و مرزبانی کنترل دقیق شده و سپس اجازه ورود به کشور به آن‌ها داده می‌شود.

رضایی در ادامه همچنین از تردد ۱۳ هزار و ۵۰۰ مسافر ایرانی و عراقی در فروردین امسال از مرز رسمی پرویزخان خبرداد.

وی گفت: با اقدام‌های خوب پلیس راه و راهور و همچنین انجام گشت‌های جاده‌ای و همکاری خوب رانندگان خوشبختانه از ابتدای فروردین تاکنون هیچ گونه تصادف منجر به فوت در جاده‌های قصرشیرین نداشته ایم و در همین مدت تصادفات منجر به جرح نیز ۶۸ درصد کاهش یافته است.

 

 

انتهای پیام/د

۹ هزار و ۴۵۱ تانکر به ارزش ۲۷۴ هزار تن در سایت‌های داخلی مرز‌ها بارگیری شده است

 

برچسب ها: صادرات ، گمرک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.