سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علوم پزشکی کردستان به پویش بهار همدلی پیوست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به راه اندازی پویش ملی دانشگاهیان با عنوان بهار همدلی در کشور برای کمک به مناطق سیل زده گفت: کارکنان و اساتید این دانشگاه نیز به این پویش پیوستند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سیامک واحدی گفت: در راستای اجرای پویش «بهار همدلی» در دانشگاه، حساب ویژه‌ای با امضای سه نفر شامل رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاون فرهنگی و دانشجویی و یکی از اساتید معتمد افتتاح و کمک‌ها به آن حساب واریز می‌شود.

وی افزود: در این پویش، علاوه بر این کمک ها، ۲ برابر آن نیز از طرف نهاد‌های حمایتی و خیریه اضافه می‌شود و انتظار می‌رود دانشجویان و اساتید دانشگاه هم با پیوستن به این پویش در ساخت خانه‌های مسکونی تخریب شده در مناطق سیل‌زده کشور مشارکت کنند.

رئیس دانشگاه کردستان اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده به ازای هر ۳۰۰ میلیون ریال که جمع آوری شود از طریق نهاد‌های حمایتی و خیریه نیز ۶۰۰ میلیون ریال کمک می‌شود.

وی یادآور شد: ۷۵۰ میلیون ریال از این کمک‌ها برای ساخت و ۱۵۰ میلیون ریال نیز برای تجهیز مسکن در مناطق سیل زده اختصاص پیدا می‌کند.

واحدی ابراز امیدواری کرد با تلاش و همکاری خیران و نیکوکاران بتوانیم به هموطنان سیل زده ثابت کنیم که تنها نبوده و ما همواره تا جایی که در توان داریم همراه و همدل شان هستیم.

پویش ملی دانشگاهیان ایران با عنوان بهار همدلی در راستای در ساخت خانه‌های مسکونی تخریب شده در مناطق سیل‌زده کشور راه اندازی شده است.

انتهای پیام/م

مشارکت علوم پزشکی کردستان به پویش بهار همدلی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.