سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخریب سازه‌های غیر مجاز احداث شده در حریم محور منزل آب - خیر آباد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت:با دستور قضایی، سازه‌های غیر مجاز احداث شده در حریم محور منزل آب - خیر آباد تخریب شد.

ایوب کرد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در راستای صیانت از حریم راه و پاکسازی آن از ساخت و ساز‌هایی که به صورت غیر مجاز احداث شده است، در اردیبهشت ماه جاری، جمعاً به تعداد ۱۰ باب سازه غیر مجاز تخریب و از تعدادی از مالکین تعهد نامه کتبی مبنی بر تخریب بناها، دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه آزادسازی محور‌ها علاوه بر تسهیل در تردد خودرو‌ها و حفظ امنیت جانی عابرین پیاده، نقش بسزایی در کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای خواهد داشت گفت: تخریب این تعداد سازه با حکم قضائی و هماهنگی‌های به عمل آمده با دستگاه‌های ذیربط در حوزه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زاهدان و در محور منزل آب به خیر آباد صورت گرفته است.

کرد با بیان اینکه تجاوز به حریم راه بسیار خطرآفرین بوده و امنیت کاربران جاده را کاهش می‌دهد اظهار کرد: حریم راه‌های روستایی ۱۲ و نیم متر از وسط جاده تعریف شده است و سی متر از لبه حریم جاده نیز به عنوان نوار کاربری جهت عبور تأسیسات زیربنایی در نظر گرفته می‌شود. ضمن اینکه علاوه بر پاکسازی حریم راه‌ها از ساخت و ساز‌های غیر قانونی، برنامه‌های خوبی جهت بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت در محور‌های مواصلاتی حوزه شهرستان زاهدان در ماه‌های آتی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ع

تخریب  سازه های غیرمجاز  با حکم قضائی

برچسب ها: حمل و نقل ، وزارت راه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.