سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهاقان در جذب تسهیلات روستایی رتبه نخست استان اصفهان را کسب کرد

نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت:دهاقان در جذب تسهیلات روستایی رتبه نخست استان اصفهان را کسب کرد و برای من هم اشتغال از هر چیزی مهم‌تر است و باید از این فرصت‌ها استفاده کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه محمودی نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی شامگاه چهارشنبه در جلسه بزرگداشت شورا‌های اسلامی شهر و روستا در دهاقان اظهار داشت: مردم انتظارات بیشتری از مسؤولان دارند و شما مسؤولان باید به مردم خدمت کنید.

نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسؤولان با هدف قدم بردارند، افزود: اگر مردم از شما رضایت داشته باشند خدا هم از شما رضایت دارد؛ مسؤولان باید هدف و برنامه داشته و بر اساس برنامه قدم بردارند و هدف هم صرفا خدمت به مردم باشد.

وی با بیان اینکه مشکلات کشور را ببینید و برنامه‌ریزی انجام دهید و از همه چیز مطلع باشید، مطرح کرد: دهاقان در جذب تسهیلات روستایی رتبه نخست استان اصفهان را کسب کرد و برای من هم اشتغال از هر چیزی مهم‌تر است و باید از این فرصت‌ها استفاده کرد.

محمودی طبیعت دهاقان را مایه جذب گردشگر دانست و گفت: دهاقان در حوزه گردشگری وارد شود و از طبیعت چشم‌نواز نهایت استفاده را ببرد، زیرا در روز‌های تعططیل شاهد حضور گردشگران به دهاقان هستیم بنابراین باید از این فرصت در راستای اشتغال‌زایی بهره برد.

نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی از چشم طمع به آب دهاقان خبر داد و مطرح کرد: رودخانه شور دهاقان آب فراوانی را وارد باتلاق گاوخونی و زاینده‌رود کرد تا جایی که کشاورزان اصفهانی به من گفتند چرا دهاقانی‌ها از آب شهرستان خودشان بهره نبردند و الان هم چشم طمع دارند پس باید طرح‌های آبخیزداری اجرا شود.

وی تصریح کرد: از ۷۰ متر مکعب آبی که از دهاقان سرریز شد فقط ۲ درصد برای خود شهرستان ماند و اگر طرح‌های آبخیزداری در شهرستان وجود داشت از این آب استفاده بهتر و بیشتری می‌شد.

محمودی خاطرنشان کرد: ۲ میلیارد تومان برای قنوات دهاقان اختصاص داده شد که کار راحتی هم نبود و پیگیری‌های جدی را در این زمینه دنبال کردیم.


در ادامه سرهنگ رستگار با حضور در این جلسه اظهار کرد: شورا‌ها باید در بین مردم باشند و با آن‌ها صمیمی و همدل باشند و از فساد دور باشند و دنبال اشرافی‌گری نباشند.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان دهاقان شورا‌ها را مردم سالاری دینی معرفی کرد و گفت: مبنای تاسیس شورا‌ها رشد شهر‌ها و روستا‌ها بوده و با وجود شورا‌ها امور به خود مردم سپرده می‌شود، زیرا مردم سالاری دینی است.

وی عنوان کرد: مشورت از ارکان سلامت در تصمیم گیری بوده در غیر این صورت اشتباه و خود رایی رخ می‌دهد.

رستگار شورا‌ها را سبب رشد دانست و اعلام کرد: نبود سنت مشورت رشد افراد را متوقف می‌کند و اهمیت نقش شورا‌ها انکارناپذیر است.

انتهای پیام/م

 

جلسه بزرگداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا در دهاقان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.