سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمریکا موشک قاره‌پیما با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای آزمایش کرد

آمریکا یک فروند موشک بالستیک قاره‌پیما با قابلیت حمل کلاهک هسته‎‌ای را در اقیانوس آرام آزمایش کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از راشا تودی، آمریکا یک فروند موشک بالستیک قاره‌پیما با قابلیت حمل کلاهک هسته‎‌ای را در اقیانوس آرام آزمایش کرد.

بر اساس گزارش راشا تودی، موشک بالستیگ مینت‌من ۳ آی‌سی‌بی‌ام (Minuteman III ICBM) از ایالت کارولینای جنوبی به سمت جزایر مارشال در اقیانوس آرام شلیک شده و به هدف برخورد کرده است.

این موشک روز چهارشنبه از پایگاه هوایی «وندنبرگ» شلیک و پس از طی مسافت ۴۲۰۰ مایلی (حدود ۷ هزار کیلومتر) بر فراز اقیانوس آرام، به هدف موردنظر در جزایر مارشال برخورد کرد.

این گزارش می‌افزاید در تصاویر ویدئویی منتشرشده از پرتاب این موشک، لحظات پایانی پرواز آن را نشان داده نمی‌شود، اما گفته می‌شود این موشک به هدف برخورد کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۰۹:۵۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
به به!!!!! عجب!!!! رطب خورده خود منع رطب کند.....ای بابا یکی نیست به این احمقان درجه یک بی بی ها و گردن کلفت گانگسترشان که همان گاوچران غرب وحشی است و گاوهای شیرده اش در منطقه ائتلاف عربی در حال گشت وگذار و چریدن هستند بگوید: قوانینNPT چه شد؟؟
قوانین و مفاد چند صد صفحه ای منع و اشاعه
هسته ای چه شد؟؟ ای بابا شما با این گندکاریها و موشکهای قاره پیمای هسته ای و آزمایشات علنی آن چگونه اینهمه به "قرارداد برجام"و تعهدات اثبات شده قانونی وتحت کنترل آژانس بین المللی به ایران گیر میدهید؟؟ و دائم به جهان بطور مکرر یادآوری میکنید که ایران هسته ای خطرناک است؟؟جهان بین الملل دم خروس را باور کند یا اینکه قسم های حضرت عباس شما را؟؟؟ بابا اینکه نشد کار خودتان انجام بدهید و دیگران را منع کنید و دائم خواهان محدود کردنشان باشید کار شما که ناقض قوانین آژانس بین المللی انرژی هسته ای است درست است؟ ؟ یا کار ایران که به تمام تعهدات و قوانین آژانس بین المللی انرژی هسته ای عمل میکند؟؟و شب و روز با چشمان هوشمند دوربینهای آژانس نظارت میشود؟؟........
قریشی
۰۹:۳۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
بعد گیر میده به موشک های غیرهسته ای ما !!! مرگ بر امریکا تا روز قیامت
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
داره برا ما قدرت نمايي ميكنه ؟
وقتشه مام يه موشك قاره پيما بزنيم وسط اقيانوس اطلس