سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتکار کننده بیش از ۵۰ تن شکر نقره داغ شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از دستگیری تشکیل پرونده برای گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه ۵۷ تن شکر احتکار کننده شکر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس اظهار کرد: با اعلام اخباری مبنی بر خرید و فروش حواله شکر در یکی از سایت‌های اینترنتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی خرید صوری که از این سایت اینترنتی انجام شد فردی که با خرید و فروش غیرقانونی شکر موجب اخلال در بازار شده بود شناسایی که با اعزام تیمی متشکل از تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و بازرسان سازمان صمت به محل انبار وی، ۵۷ تن شکر کشف و ضبط و فرد متخلف نیز بازداشت شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به ارجاع پرونده به یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه رسیدگی کننده در حال انجام تحقیقات پیرامون موضوع و بازجویی از متهم پرونده بوده و برای فرد متخلف نیز قرار وثیقه به ارزش ۱۷۰ میلیون تومان صادر شده است که با توجه به حساسیت موضوع، حکم پرونده به زودی صادر و به اطلاع عموم خواهد رسید.

مبشری با بیان اینکه تعزیرات حکومتی در برخورد با اخلالگران بازار هیچگونه اغماضی نخواهد کرد، از شهروندان تقاضا کرد تا در صورتی که هر گونه اطلاعی از عرضه خارج از شبکه و یا احتکار کالا دارند مراتب را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات گزارش کنند تا نسبت به پیگیری فوری موضوع اقدام شود.

انتهای پیام/چ

دستگیری احتکارکننده شکر در فارس

برچسب ها: تعزیرات ، دادگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.