سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح گرمسیری برکت بسیار زیادی برای مردم غرب کشور خواهد داشت

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: بهره‌وری سامانه گرمسیری به ویژه برای مردم منطقه با تکمیل منابع مالی افزایش می‌یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  سعید محمد  در خصوص طرح سامانه گرمسیری و روند اجرای این پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) اظهارداشت: امروز شاهد آن هستیم که دشمن و استکبار جهانی دم از فلج کردن اقتصاد جهانی می‌زند و ما در چنین شرایطی با افتتاح این طرح‌ها نشان می‌دهیم که نه تنها مشکلی برای کشور ما ایجاد نشده، بلکه روز به روز اقتصاد کشور شکوفاتر می‌شود.

وی افزود: طرح گرمسیری برکت بسیار زیادی برای مردم غرب کشور خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور ادامه داد: توجه رئیس جمهور به تکمیل منابع مالی پروژه، بهره وری بیشتری برای مردم منطقه ایجاد خواهد کرد.

وی طول این پروژه را ۱۴۶۰ کیلومتر اعلام کرد و اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) افتخار دارد در این طرح ۱۷ سد و حدود ۶۵۰ کیلومتر خط لوله به قطر ۲۴۰۰ میلی متر و همچنین ۶۰ کیلومتر کانال به بهره‌برداری برسانداین طرح را که یک طرح مهندسی سخت بود از سال ۹۱ آغاز به کار کردیم .

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های مقام معظم رهبری در اجرای این طرح گفت: تأمین اعتبارات آن از محل صندوق توسعه ملی انجام گرفت و شاهد این توفیق بزرگ هستیم.

انتهای  پیام/ز

توجه رئیس جمهور به تکمیل منابع مالی پروژه سامانه گرمسیری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.