سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید معاون معماری وزیر راه و شهرسازی به ضرورت یکپارچگی طرح‌های موضعی در بافت‌های تاریخی

معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در زنجان به ضرورت یکپارچگی طرح‌های موضعی در بافت‌های تاریخی تاکید کرد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ صادق مالواجرد معاون وزیر راه و شهرسازی در نخستین در همایش ملی کیفیت در فضا‌های معماری و شهری، یکپارچگی طرح‌های موضعی در بافت‌های تاریخی را یک ضرورت برشمرد و گفت: ایجاد هم‌افزایی بین مجموعه‌ها باید در چارچوب‌های تعیین شده باشد.

وی افزود: برنامه‌های شهرسازی برای ایجاد محیط زیست بهتر برای مردم بوده و رویکرد‌های کلی برای حفاظت و احیای محدوده‌های تاریخی و فرهنگی مصوب شده که باید در این چارچوب‌ها حرکت کرد.

این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: برنامه‌های شهرسازی همواره با اولویت ایجاد محیط زیست بهتر برای مردم به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی گفت: اعتقاد راسخ به این مهم داریم که انسان بدون محیط زیست قادر به ادامه حیات نخواهد بود، لذا رویکرد‌های کلی برای حفاظت و احیای محدوده‌های تاریخی و فرهنگی مصوب شده باید در چارچوب ضوابط زیست‌محیطی باشد.

صادق مالواجرد به ضرورت یکپارچگی طرح‌های موضعی در بافت‌های تاریخی تاکید کرد و افزود: هم‌افزایی مجموعه‌ها باید در چارچوب‌های تعیین شده با حفظ ارزش‌ها و میراث ملموس و ناملموس انجام گیرد.

انتهای پیام / ک


نخستین همایش ملی کیفیت در فضا‌های معماری و شهری در زنجان برگزار شد

برچسب ها: راه شهر سازی ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.