سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مشهد:

سهمیه بندی بنزین برافزایش کرایه تاکسی‌ها بی تاثیر است

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مشهد گفت: سهمیه‌بندی بنزین چندان تاثیری بر نرخ تاکس ها ندارد و هیچگونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید مهدی علوی مقدم مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مشهد گفت: لایحه نرخ کرایه تاکسی در جلسه علنی هفته آینده شورای اسلامی شهر مشهد بررسی می‌شود.
 
وی ادامه داد: به دنبال مذاکراتی که در تهران انجام شده است سهمیه سوخت بنزین هم برای خودور‌های بنزین‌سوز و هم دوگانه‌ سوز در نظر گرفته  خواهد شد.
 
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مشهد گفت: سازمان تاکسیرانی ناوگان حمل و نقلی است که بیشتر خودرو‌های آن گازسوز است و سهمیه‌بندی بنزین چندان تاثیری بر روی آن‌ها ندارد و هیچگونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

علوی مقدم افزود: اگر  براساس لایحه‌ای که به شورا ارائه شده نرخ سوختی سهمیه داده شده تغییر پیدا کند امکان افزایش قیمت کرایه تاکسی‌ها وجود دارد، اما چون بر اساس نرخی که اعلام کردند نرخ همان هزارتومان است ما هم تبعیت می کنیم و اگر لایحه به تصویب برسد مبنای ما هم همان لایحه شورا است.

وی تصریح کرد: ازآنجایی که مرجع نظارت بر کار این تاکسی‌ها ما نیستیم لذا درخصوص سهمیه‌بندی تاکسی‌ها بی‌اطلاع هستیم و در نهایت آنچه از سوی دولت به عنوان دستورالعمل اعلام شود ما تابع آن هستیم.

انتهای پیام//ف. س


مبنای فعالیت سازمان تاکسیرانی مشهد لایحه شورا است

برچسب ها: بنزین ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.