سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق قطعات خودرو در قائم شهر

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری سارق قطعات داخلی خودرو با ۴۰ فقره سرقت در شهرستان قائم شهر خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری و قطعات داخلی خودرو در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۲ آن شهرستان با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه فردی را که دارای سابقه سرقت در آن شهرستان بوده به عنوان مظنون شناسایی کردند.

سردار میرفیضی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به سرقت ۴۰ فقره باطری و قطعات داخلی خودرو‌ها در آن شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه متهم باطری‌های سرقتی را با یک سوم قیمت به فردی در شهرستان ساری به فروش می‌رسانده، افزود: خریدار اموال مسروقه نیز در ادامه این عملیات دستگیر شد و به همکاری با متهم اقرار کرد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده، با صدرو حکم قضائی روانه زندان شدند، گفت: امنیت پایدار و پیشگیری از سرقت و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند همکاری‌های همه جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی با نیروی انتظامی است.

سردار میرفیضی از مردم خواست: برای دستیابی به امنیت پایدار با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در سریع‌ترین زمان ممکن به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

کشف ۴۰ فقره سرقت در شهرستان قائم شهر

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.