سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی شناگران برتر کرمانی برای حضور در رقابت‌های کشوری

هفت شناگر برتر استان کرمان، پس از سه مرحله رکوردگیری انتخابی، برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شدند.

سرمربی تیم شنای جانبازان و معلولان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به تمرینات بی وقفه و پرفشار این تیم اشاره کرد و گفت: در روز‌هایی که تقریباً تمام ورزشکاران و تیم‌های ورزشی در تعطیلات عید بسر می‌بردند و به دنبال مسافرت و عید دیدنی بودند، تیم شنای جانبازان و معلولان استان کرمان در اردو‌های فشرده ی آماده سازی در حال تمرین بود.

وی افزود: این شناگران از روز دوم فروردین در استخر هوانیروز کرمان تمرینات خود را آغاز و بالاترین فشار‌های تمرین را تجربه و تحمل کردند تا بتوانند توان خود را بالا ببرند و امسال نگاهی به سکوی قهرمانی کشور داشته باشند.

دلپسند با اعلام اینکه پس از سه مرحله رکوردگیری انتخابی، سرانجام هفت شناگر برتر استان، برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شدند، تصریح کرد: در مرحله‌ی نخست انتخابی از میان ۳۰ شناگر شرکت کننده ۱۸ نفر انتخاب شدند و در مرحله‌ی دوم، ۱۰ شناگر به اردو‌های تمرینی تیم استان رسیدند که در نهایت هفت شناگر اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور تحت نظارت IPC ,  توسط انجمن شنا معرفی شدند.

وی یادآور شد: بر این اساس، محمد کریم زاده، ایلیا کاظمیه، سید شورش دلپسند، فرزاد حسین آبادی، محمد عارف مشایخی، ابوالفضل نگارستانی و سینا ضیغمی نژاد به سرمربیگری سید شورش دلپسند، مربیگری سید اکبر دلپسند و سرپرستی ابراهیم محمدزاده برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور انتخاب شدند.

دلپسند با اعلام اینکه رقابت های قهرمانی کشور ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت جاری در استخر ۹ دی تهران برگزار می شود، برای  این شناگران پرافتخار کرمانی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ب

حضور ۷ شناگر برتر کرمانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.