سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افندی زاده تشریح کرد؛

اقدامات معاونت حمل و نقل شهرداری تهران برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

قائم مقام معاونت حمل و نقل شهرداری تهران درباره اقدامات ویژه این معاونت برای برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شهریار افندی زاده قائم مقام معاونت حمل و نقل شهرداری تهران در جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ترافیکی که امروز (چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ماه) با حضور تمام سازمان‌های مرتبط با ترافیک شامل راهداری، پزشکی قانونی، اورژانس و غیره برگزار شد، اظهار کرد: امسال مراسم ارتحال امام خمینی (ره) با سی‌ام ماه رمضان مصادف و برگزاری مراسمی برای بعد از ظهر پیش‌بینی شده است.

قائم مقام معاونت حمل و نقل شهرداری تهران با اشاره به تردد زائران توسط مترو گفت:  پیش بینی شده برای برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خط مترو تهران با حدفاصل ۴ دقیقه به شرکت کنندگان در این مراسم خدمت‌رسانی کند.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی اتوبوس برای مراسم پیش بینی شده است، افزود: برای تردد در داخل بهشت زهرا (س) سعی شده ون‌هایی اختصاص یابد تا مردم از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

افندی‌زاده گفت: منطقه ۱۹ و ۲۰ شهرداری تهران مسئولیت علائم و خط کشی را بر عهده گرفته‌ است و احتمالاً ساعت مراسم از ۱۷ تا افطار خواهد بود.

قائم مقام معاونت حمل و نقل شهرداری تهران در پایان از آمادگی کامل شهرداری تهران  برای برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام راحل خبر داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.