سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کانون وکلای استان یزد، بهترین خاستگاه برای دبیرخانه اخلاق حرفه‌ای است

استاندار یزد گفت: اخلاق حرفه‌ای استان یزد می‌تواند در صدر کانون‌های وکلا قرار گیرد و یزد به محور اخلاق حرفه‌ای وکالت در کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد طالبی استاندار یزد در مراسم افتتاحیه سی و دومین همایش اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران گفت: خوشبختانه در فعالیت کانون وکلا چند نکته قوت و ارزشمند وجود دارد که باعث تعامل و همراهی در بین دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی استان شده است.

وی اظهار داشت: تعامل و همراهی وکلای استان با دستگاه‌های مختلف و فعالیت‌های اجتماعی محور کانون وکلا در مسائل فرهنگی و زیست بوم بسیار ارزشمند است.

استاندار یزد با اشاره به استقرار کانون وکلا در بافت تاریخی بیان کرد: استقرار کانون وکلا در بافت تاریخی بُعد اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی زیادی دارد و این روحیه‌ای که در اعضا وجود دارد نشان می‌دهد که کانون در حوزه‌های مختلف می‌تواند به خوبی ظاهر شود.

وی ادامه داد: اخلاق حرفه‌ای استان یزد می‌تواند در صدر کانون‌های وکلا قرار گیرد و یزد به محور اخلاق حرفه‌ای وکالت در کشور تبدیل شود چراکه این اخلاق حرفه‌ای اعتباری برای استان یزد است.

طالبی اظهار داشت: بهترین خاستگاه برای دبیرخانه اخلاق حرفه‌ای می‌تواند یزد باشد و امیدواریم که کانون وکلای یزد نیز به اخلاق حرفه‌ای خود ادامه دهد.

لازم به ذکر است: سی و دومین همایش اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران، یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ماه جاری به میزبانی شهر جهانی یزد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ی

اخلاق حرفه‌ای استان یزد می‌تواند در صدر کانون‌های وکلا قرار گیرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.