سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبیب‌زاده:

پرداخت به موقع حقوق کارگران در معیشت آن‌ها نقش اساسی دارد

عضو شورای شهر تهران پرداخت به موقع حقوق را یکی از مسائلی برشمرد که امسال در معیشت کارگران نقش عمده‌ای دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین حبیب‌زاده عضو شورای شهر تهران و رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر صبح امروز در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری تهران که در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، گفت: یکی از اقدامات خوب شهرداری در سال گذشته بخشنامه‌ای بود که برای حمایت از کارگران شهرداری توسط منابع انسانی صادر شد.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه این بخشنامه کاملترین  بخشنامه‌ای است که در مورد حقوق کارکنان در سال‌های اخیر دیده‌ است، اظهار کرد: این بخشنامه همان چیزی بود که کارگران در طی یکسال گذشته بارها به من مراجعه می‌کردند و همه موارد از جمله حقوق قانونی، بیمه و پرداخت به موقع در این بخشنامه ذکر شده است.

حبیب‌زاده پرداخت به موقع حقوق را یکی از مسائلی برشمرد که امسال در معیشت کارگران نقش عمده‌ای دارد.

وی افزود: یکی از کارهای خوب گذشته مربوط به بازنشستگی پیش از موعد است که برای سال 98 پیش بینی شده و کسانی که تحت پوشش صندوق بازنشستگی باشند می‌تواند با 20 سال کار و 30 روز حقوق بازنشسته شوند.

وی با بیان اینکه مصوبه شورای عالی کار باید به طور کامل رعایت شود اظهار کرد: امیدوارم امسال تشکل‌های کارگری بتوانند  مجمعشان را برگزار کنند چون اگر این مجمع برگزار نشود ما از راه قانونی وارد می‌شویم.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.