سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبر انصارالله یمن: کشور‌های متجاوز اهمیتی برای اسرای خود قائل نیستند/ ما برای اجرای توافق آماده‌ایم

رهبر انصارالله یمن با تاکید بر لزوم اجرای توافقات صورت گرفته گفت: کشور‌های متجاوز به یمن اهمیتی برای اسرای خود قائل نیستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، سید عبدالملک حوثی، رهبر انصارالله یمن طی سخنانی تلویزیونی گفت: پرونده اسرا در وهله اول یک موضوع انسانی است و ما برای اجرای توافق برمبنای همه در مقابل همه و یا به شکل نسبی آمادگی داریم.

سید عبدالملک حوثی از تلاش‌های گسترده برای حل پرونده اسرا و ارائه پیشنهاد‌های مختلف در مورد آن خبر داد و تصریح کرد: علی رغم تمام این تلاش‌ها توجه و اهتمامی را از سوی طرف مقابل که همواره سعی در شانه خالی کردن از اجرای توافق‌ها داشته است، شاهد نبوده ایم.

رهبر انصارالله یمن توضیح داد: طی مذاکرات اردن در خصوص اسرا و تبادل آن‌ها توافق شد، اما طرف مقابل مانع تراشی کرده و اجرای آن را به تعویق انداخته است.

سید عبدالملک حوثی تاکید کرد: طرف مقابل اهمیتی برای اسرای خود قائل نیست و این برخورد غیرانسانی در پرونده اسرا، تصویر زشتی را از آن ارائه می‌دهد. آن‌ها با اسرا به طرز وحشیانه برخورد می‌کنند و رفتار‌های آن‌ها هیچ ارتباطی با ارزش‌های اسلامی و اخلاقی ندارد.

او در پایان گفت: کشور‌های متجاوز آمریکا، عربستان و امارات در پرونده اسرا مانند جنایتکاران عمل می‌کنند، نه مانند کشوری که تعهدات اخلاقی دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، یمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.