سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی ۲۰ هزار مشترک شهری و روستایی اردبیل از نعمت گاز طبیعی

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: ۲۰ هزار مشترک شهری و روستایی اردبیل از نعمت گاز برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز خدایی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل امروز در جلسه بررسی مصرف گاز طبیعی در اردبیل گفت: در سال گذشته بیش از دو میلیارد و ۶۴۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و سایر مراکز استان مصرف شده است و این در حالی بوده که در مدت مشابه سال ۹۶ در حدود دو میلیارد و ۵۱۹ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخش‌های یاد شده مصرف شده بود.

وی افزود: این میزان افزایش مصرف گاز در حالی ثبت شده است که بیش از ۲۰ هزار مشترک شهری و روستایی و نیز ۵۴ واحد صنعتی به جمع مصرف کنندگان گاز طبیعی استان اضافه شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به آمار تفکیکی مصرف گاز طبیعی بیان کرد: از کل گاز دریافتی در طی این مدت حدود ۴۹ درصد در بخش خانگی و تجاری، ۳۳ درصد در نیروگاه و ۱۸ درصد توسط سی ان جی‌ها و سایر مشترکان صنعتی مصرف شده است.

خدایی افزود: شرکت گاز استان هم اینک به بیش از ۴۷۰ هزار مشترک خدمات‌رسانی می‌کند که از این میزان بیش از ۳۴۹ هزار مشترک شهری و بیش از ۱۲۰ هزار مشترک روستایی هستند و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم خدمات مناسب و شایسته‌ای را به مشترکان این شرکت ارائه دهیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از نشت‌یابی بیش از هفت هزار و ۱۸۰ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز این شرکت در سال گذشته خبر داد و گفت: شناسایی و ثبت نقاطی که نشتی گاز دارند و اطلاع رسانی آن به تیم‌های کنترل و رفع نشتی از جمله اهداف این عملیات بوده که با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به میزان بهره‌مندی مردم استان از گاز طبیعی تصریح کرد: در حال حاضر تمامی ۲۹ شهر و یک هزار و ۲۳۶ روستای استان اردبیل از این نعمت الهی برخوردار هستند که این مقدار تمامی خانوار‌های شهری و ۹۳ درصد از خانوار روستایی استان را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ ع
برخورداری ۹۳ درصد از خانوار‌های روستایی از نعمت گاز طبیعی

برچسب ها: گاز ، نیروگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.