سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بازرسی کار و دبیر شورای عالی حفاظت فنی درسفر اراک خبرداد؛

کاهش ۷ درصدی حوادث کارگاهی کشور

مدیرکل بازرسی کار و دبیر شورای عالی حفاظت فنی درسفر به اراک ازکاهش ۷ درصدی حوادث کارگاهی کشور خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، مظفری مدیرکل بازرسی کار و دبیر شورای عالی حفاظت فنی در همایش ملی روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای که با شعار آینده ایمن و سالم برای کار در اراک برگزار شد گفت: حوادث کارگاهی در کشور در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ میزان ۷ درصد کاهش داشته است.

مظفری افزود: خوشبختانه با هماهنگی‌های به عمل آمده و تعیین صلاحیت مسئولین ایمنی و استقرار آن‌ها در کارگاه‌های کشور، آموزش‌های ایمنی در سطح کشور بر کارفرمایان و کارگزاران ارائه شده است و نظارت‌های مکرر بازرسین از کارگاه‌ها باعث شد تا این حوادث در کشور در سال ۹۷ نسبت به مشابه سال ۹۶ هفت درصد کاهش یابد.

وی با بیان اینکه هر ساله در جهان دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر به دلیل بیماری و حوادث شغلی فوت می‌کنند که حدود ۸۴ درصد بیماری و ۱۶ درصد این آمار با حوادث کاری ارتباط مستقیم دارد اضافه کرد: ۱۴ میلیون کارگر در کشور مشغول به فعالیت هستند که آمار کل حوادث در سال ۹۷ کمتر از ۱۰ هزار مورد بوده و کمتر از ۷۰۰ نفر آن منجر به فوت شده است.

مدیرکل بازرسی کار و دبیر شورای عالی حفاظت فنی بیان کرد: آموزش رایگان کارگران و بازرسان و آموزشی از جمله برنامه‌های سال ۹۸ است برای کاهش حوادث و فوتی‌های آن است.

انتهای پیام / ج

سخنان مدیرکل بازرسی کار و دبیر شورای عالی حفاظت فنی درسفر اراک در باره کاهش حوادث کارگاهی

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.