سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختلافات درونی استقلال به بیرون درز کرد

بعد از اخراج سرمربی استقلال و ایرادی که به نحوه اخراج وجود داشت مدیران میانی این باشگاه به اختلاف نظر رسیدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وینفرد شفر بعد از بازی با پدیده از استقلال اخراج شد و روز گذشته هم در تمرینات این تیم حضور نداشت البته از ورود وی به تمرین ممانعت شد تا موج جدیدی در مورد این رفتار در فضای رسانه ای کشور منتشر شد و واکنش های زیادی را از مسئولان و هواداران و ... به همراه داشت.

از درون باشگاه استقلال خبر می رسد که برخی از مدیران از اینکونه اخراج شفر و تعجیل در تعلیق وی ناراحت هستند و معتقدند نباید در مورد او عجله می کردند و باید در نهایت آرامش در فرصت مقتضی به همکاری شفر و استقلال پایان می دادند.

این اختلاف نظر در حالی است که داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان نیز در مورد این اتفاق مدعی است که مدیران استقلال در مورد سال سوم قرارداد شفر باید پاسخگو باشند.

دقیقا اختلاف مدیران استقلال هم در مورد اخراج شفر به همین موضوع اشاره دارد که استقلال باید هزینه سنگینی را برای این تصمیمی بپردازد.
این اختلافات به احتمال فراوان پای افتخاری را به پرونده شفر باز می کند و در نهایت کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی نیز ماجرا را رصد خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

مشکلاتی که فرهاد مجیدی برای سرمربیگری در استقلال دارد

واعظی آشتیانی:برخی برای استقلال سناریو نوشتند/ می خواهند مجیدی را بسوزانند تا سرمربی خودشان را بیاورند

کارشناس حقوقی فوتبال: راه ندادن شفر به تمرین برای استقلال تبعات دارد/ شفر می‌تواند مبلغ قراردادش را بگیرد/ باید از راه اصولی با او فسخ می‌کردند

فتحی: شفر تا پایان فصل اجازه حضور در تمرینات را ندارد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
اقای داور زنی اون موقع که وزارت بدهی ژوزه رو میداد کجا بودی
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
وزارت اگر بدهی ژوزه رو میداد چرا پرداختش 5 سال طول کشید؟ از الان توقع دارید این پولم وزارت براتون بده دیگه چقدر باید وزارت برای این تیم خرج کنه آخر سر هم طرفداراش بگند وزیر پرسپولیسیه