سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر نظارت بر اجرای مقررات ملی ساختمان:

شهرداری مشهد بیشترین ابلاغات قضایی و شبه قضایی را انجام می‎دهد

مدیر نظارت بر اجرای مقررات ملی ساختمان گفت: شهرداری مشهد دستگاهی اجرایی است که بیشترین ابلاغات قضایی و شبه قضایی را انجام می‎دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود ایاز مدیر نظارت بر اجرای مقررات ملی ساختمان شهرداری مشهد در همایش تبیین حقوق شهروندی در اجرای احکام قضایی و قانونی گفت: اجرای درست قوانین در چهارچوب دستور‌های مراجع قضایی، موجب ایجاد نظم و بالا رفتن رضایت شهروندان خواهد شد.

وی با اشاره به تعامل خوب بین شهرداری و مسئولان قضایی اظهار داشت: این موضوع افزایش هم افزایی بین دستگاه‎ها را به دنبال داشته که شهر مشهد به عنوان ویترین نظام در کشور بی‎نظیر است.

در این همایش همچنین محمد مقنی باشی معاون دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ٧ مشهد گفت: شرایط اقتصادی و وضعیت معیشتی با مشکل مواجه هستند و باعث شده است برخی افراد به کار‌هایی روی آورند که موافق نظر قانون گذار نبوده و در نهایت مقابله دستگاه‌های حکومتی را در پی خواهد داشت.

وی با بیان این که اجرای قانون به سیاست نیاز دارد، افزود: سیاست اجرای قانون به معنای این است که حکم قانون نباید برای همه با یک روش اجرا شود و قرار است در این جلسه به آموزش مواد قوانین در خصوص صیانت از حقوق شهروندی پرداخته شود.

معاون دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ٧ مشهد ادامه داد: در قانون به صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع توجهی ویژه شده و به رعایت آن در اجرای تمام مراحل قضایی تأکید شده است.

در این دوره آموزشی که با هدف آشنایی با قوانین حقوق شهروندی برگزار شده است، سرگشتان اداره نظارت بر ساخت و ساز شهرداری از ١٣ منطقه حضور داشته اند.
 
انتهای خبر// ه.ز

تبیین حقوق شهروندی در اجرای احکام

برچسب ها: شهرداری ، دادگستری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.