سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از پارک آنالار باغی در تبریز

پارک آنالار باغی واقع در خیابان شمس تبریزی با هزینه بالغ بر۲۵۰میلیون تومان ودر مساحت ۷۵۰متر مربع به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، رسول وظیفه شناس شهردار منطقه ۱۰تبریز در آئین افتتاح این پروژه‌ها هدف از ایجاد پارک آنالار باغی را ایجاد شورونشاط در بین بانوان عنوان کردوگفت:ارتقای نشاط عمومی وفراهم کردن محیط‌های شاداب برای شهروندان از اولویت‌های کاری ما در شهرداری منطقه ۱۰است.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم باید در اولویت امور قرارگیرد گفت:مجموعه اقدامات عمرانی وخدماتی درسطح شهرداری منطقه۱۰تبریزبامحوریت توسعه منطقه و خدمت به مردم است.

وی در سال جاری از افتتاح ۶پارک محله‌ای دیگر در محدوده شهرداری منطقه ۱۰خبردادوافزود:در زمینه مطالعات وبرنامه ریزی‌های خوبی در حال انجام است.

قائم مقام شهردار تبریز نیز در این مراسم بابیان اینکه حل مشکلات مردم در سطح شهر از دغدغه‌های شهرداری است، گفت: مشکلات کوچک در محله‌ها بزرگترین دغدعه برای ساکنین ان محله است وباتمام توان در راستای حل این مشکلات قدم برمی داریم.

موسایی افزایش فضای سبز وپارک‌ها را از برنامه‌های مهم شهرداری تبریز عنوان کردو افزود:تابه حال ۱۲پارک در تبریز به بهره برداری رساندیم و تلاش می‌کنیم تا آخر سال این آمار را به ۲۰برسانیم.

وی ادامه داد:درگذشته تبریز باغ شهر ایران بود که متاسفانه با تغییر کاربری‌ها این باغ‌ها از بین رفت ودرتلاش هستیم که باتوسعه فضای سبز زیبای تبریز را دوچندان کنیم.

وی بااشاره به اینکه تا تکمیل پروژه‌های نیمه تمام هیچ پروژه جدیدی شروع نخواهد شد، گفت:اولویت شهرداری اتمام پروژه‌های ناقص است وتلاش می‌کنیم هرچه شریعتر آنهارا تکمیل کنیم.

وی همچنین از ساماندهی گورستان ستارخان تا آخرسال خبردادوافزود: ساماندهی این گورستان یکی دیگر از برنامه‌های مهم شهرداری در آینده نزدیک است.

رئیس کمیسون معماری و شهر سازی شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز در این مراسم بابیان اینکه افزایش فضای سبز در سطح شهر موجب بالارفتن شور ونشاط در بین مردم می‌شود، گفت:ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم از وظایف تمام دستگاه‌های اجرایی است وهمه باید در کنار هم برای تحقق این امر تلاش کنیم.

فریدون بابایی اقدم با اشاره به اینکه وجود بافت‌های فرسوده در کلانشهر تبریز تهدیدی برای شهروندان است، افزود:برای پیشگری از حادثه‌های ناگوار در زمان‌های بحران باید این بافت‌ها نوسازی ومقاوم سازی شود.

وی با اعلام اینکه هشت صدهزارنفر در مناطق حاشیه نشین شهر زندگی می‌کنند، گفت:وضعیت محلات حاشیه نشین در شرایط وقوع حوادث غیر مترقبه بغرنج ترمی شودوچنانچه یک زلزله در تبریز اتفاق بیفتد تبعات آن غیر قابل جبران خواهد بود.

وی افزود:باید به نوسازی و مقاوم سازی خانه‌های فرسوده توجه جدی تری شودوبعد از حادثه دنبال راه چاره نباشیم.

عابر گذرپیاده اتوبان پاسداران، احداث سنگی دیوار کوی شهریار، کفسازی بازاچه مسگران، احداث کانال سنگی شهرک ارم پشت اپارتمان‌های مخابرات، بازسازی وترمیم سرویس‌های بهداشتی پاساژ فیروزه وبازاچه کشمش چیلر، کف سازی بازاچه کشمش چیلر و تناژآسفالت ریزی در سال ۹۷، ۸پروژه دیگر شهرداری منطقه ۱۰تبریز بود که امروز به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/ش

پارک آنالار باغی در تبریزبهره برداری شد

برچسب ها: محیط زیست ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.