سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در خراسان رضوی؛

پرداخت حقوق معوق آموزش دهندگان نهضت خراسان رضوی

با اختصاص ۱.۵ میلیارد تومان تا اواسط اردیبهشت ماه همه حقوق عقب افتاده آموزش دهندگان نهضت پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مصطفی اسدی رئیس نهضت سواد‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با اختصاص ۱.۵ میلیارد تومان تا اواسط اردیبهشت ماه همه حقوق عقب افتاده آموزش دهندگان نهضت پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت ۹ مرحله حقوق عقب‌ افتاده از سال ۹۶، ادامه داد: تنها عده‌ای از نیرو‌ها در تبادکان، فریمان و تربت‌حیدریه موفق به دریافت مطالباتشان نشدند که امیدواریم در این مرحله تمامی معوقات آموزش‌دهندگان پرداخت شود.

معاون سواد‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص استخدام و به‌کارگیری نیرو‌های نهضت هم گفت: بخشنامه استخدام نیرو‌های آموزش‌دهنده نهضت سوادآموزی آماده شده است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصلاحیه‌ای که در تبصره ۱۰ ماده ۱۷ اعمال کردند، آموزش دهندگان این سازمان را هم جزو گروه نیرو‌های مشمول قانون استخدامی وزارت آموزش و پرورش قرار دادند.

اسدی بابیان اینکه این قانون شامل حال آن دسته از آموزش دهندگانی می‌شود که قبل ازسال ۹۲ با نهضت سوادآموزی همکاری داشته‌اند، افزود: همه آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی که قبل از سال ۹۲ در دو نیم سال متوالی کلاس داشته‌اند و یا در یک دوره ۶ ماهه دو کلاس برگزار کرده اند، شامل قانون استخدامی وزارت آموزش و پرورش می‌شوند.

وی تصریح کرد: بر این اساس تمامی آموزش دهندگانی که قبل سال ۹۲ دو دوره کلاس برگزار و از نهضت حقوق دریافت کرده اند و دفتر امتحانات و فرم ۰۱۳ دارند، مشمول استخدام در آموزش و پرورش هستند.

رئیس نهضت سواد‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: طبق قانون اسامی افرادی که شامل قانون تعیین تکلیف استخدام نیرو‌های نهضت سوادآموزی و تبصره و الحاقیِ آن می‌شوند را به قسمت امور اداری نهضت سوادآموزی اعلام می‌کنیم تا برابر با نیاز و ردیفی که به این اداره داده می‌شود، برای شرکت در آزمون استخدامی از افراد مشمول دعوت انجام شود.

اسدی زمان برگزاری این آزمون را تیرماه امسال اعلام کرد و افزود: پذیرفته‌شدگان در این آزمون از مهرماه به مدت یک سال در دانشگاه فرهنگیان تحت آموزش قرار می‌گیرند و پس از گذراندن موفق این دوره‌ها، به‌صورت آزمایشی و پیمانی استخدام و جزء نیرو‌های وزارت آموزش و پرورش محسوب می‌شوند.

انتهای پیام //ف. ک
 

پرداخت حقوق آموزش دهندگان نهضت خراسان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.