سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بردسکن عنوان کرد:

جذب بیش از ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بردسکن گفت: شهرستان بردسکن سال گذشته از محل اعتبارات سامانه کارا توانست ۱۳ میلیارد و ۹۹۳ میلیون تومان اعتبار جذب کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین غلامی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بردسکن گفت: با پرداخت این میزان تسهیلات ۴۹۵ طرح اشتغال زایی اجرا و که در این رابطه زمینه اشتغال ۴۶۷ نفر فراهم شد.

وی با اشاره به کسب رتبه اول نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی در جذب این اعتبارات در سطح استان،  ادامه داد: در مجموع بردسکن در جذب تسهیلات اشتغال زایی سامانه کارا رتبه‌های برتر استان را کسب کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بردسکن با بیان اینکه تعهد اشتغال بردسکن در سال گذشته هزار و ۳۰۳ نفر بوده است، گفت: با تلاش و همت مدیران دستگاه‌های اجرایی توانستیم هزار و ۳۷۲ فرصت شغلی را در بردسکن ایجاد کنیم.

غلامی با اشاره به اینکه کارگران جز اقشار کم درآمد و کم توقع جامعه هستند، افزود: این عزیزان با تلاش و همت خود در راستای توسعه و پیشرفت و رونق تولید کشور گام برمی دارند.

وی تصریح کرد:  با مصوبه شورای عالی کار امسال حقوق و دستمزد کارگران بیش از ۳۶ درصد افزایش پیدا کرد و همه باید در راستای رفع مسایل و مشکلات این قشر از جامعه اهتمام ورزند.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بردسکن با تقدیر از صاحبان سرمایه که در مناطقی، چون بردسکن اقدام به سرمایه گذاری کرده اند، گفت: کارفرمایان و کارآفرینان به عنوان فرماندهان جنگ اقتصادی، کارگران سربازان این جنگ و مدیران به عنوان نیروی تدارکات و پشتیبانی این جبهه فعالیت می‌کنند تا به نحو احسن از عرصه تولید و پیشرفت کشور دفاع کنیم.

غلامی از پای کار بودن معادن منطقه با تمامی نیرو و تجهیزات در سیل اخیر تقدیر کرد و افزود: معادن منطقه در بحث مهار سیلاب و پیشگیری از دیگر حوادث به ویژه در مناطق عشایری شهرستان کار بسیار ارزشمندی را انجام دادند.

وی از تشکیل کمیته‌های فنی و نمایندگان کارگری به منظور پیشگیری از حوادث ناشی از کار در شهرستان خبرداد و تصریح کرد : مسئولان ایمنی در واحد‌های تولیدی به عنوان بازوان ادارات کار می‌باشند.


رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بردسکن گفت: انجمن صنفی کارگران ساختمانی با هدف بیمه کارگران و کانون بازنشستگان کارگری دراین شهرستان تشکیل می شود.


انتهای پیام //ا. ز



افزایش ۳۶ درصدی حقوق کارگران در بردسکن

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.