سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوئینگ ۶ میلیارد دلار برای نوسازی ناوگان نیروی هوایی آمریکا دریافت می‌کند

بنا به اعلام پنتاگون، شرکت هواپیماسازی بوئینگ برای تجهیز ناوگان نیروی هوایی آمریکا با هواپیما‌های سوخت‌گیری کی سی-۴۶ پگاسوس، ۵.۷ میلیارد دلار دریافت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد شرکت بوئینگ ۵.۷ میلیارد دلار برای تجهیز ناوگان نیروی هوایی این کشور با هواپیما‌های بوئینگ کی سی-۴۶ پگاسوس به منظور افزایش قابلیت‌های مبارزاتی دریافت کرده است.

در اطلاعیه وزارت دفاع آمریکا آمده است شرکت بوئینگ در سیاتل قرارداد ۵.۷ میلیارد دلاری را برای ساخت هواپیما‌های سوخت گیری بوئینگ کی سی-۴۶ پگاسوس منعقد کرده است. این قرارداد طیف گسترده‌ای از الزامات مربوط به پس از تولید را ارائه می‌کند.

نیروی هوایی آمریکا سال جاری دو بار تحویل هواپیما‌های بوئینگ کی سی-۴۶ پگاسوس را به حالت تعلیق درآورد. ناوگان جدید هواپیما‌های بوئینگ کی سی-۴۶ پگاسوس قرار است جایگزین هواپیما‌های قدیمی بوئینگ کی سی-۱۳۵ استراتوتانکر در نیروی هوایی این کشور شوند. استفاده از هواپیمای نظامی کی سی-۴۶ پگاسوس که یک هواپیمای مخصوص سوخت‌گیری است، انتقادات شدیدی را علیه پنتاگون به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.