سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ از ترس دسترسی کنگره به اسناد مالی‌اش به شکایت متوسل شد

رئیس‌جمهور آمریکا، اعضای خانواده‌اش و سازمان او علیه دویچه بانک آلمان شکایتی را مطرح کرده‌اند تا از انتشار اسناد مالی ترامپ از طریق این بانک‌ها ممانعت کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، اعضای خانواده‌اش و سازمان ترامپ اواخر روز گذشته شکایت فدرالی را علیه دویچه بانک تنظیم کردند تا به این طریق مانع انتشار صورت‌های مالی ترامپ شوند.

این شکایت پس از آن صورت گرفت که آدام شیف، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا و ماکسیم واترز، رئیس کمیته خدمات مالی مجلس درخواست‌هایی را برای دسترسی به صورت‌های مالی رئیس جمهور آمریکا در این بانک‌ها صادر کردند.

هفته گذشته منابع آگاه گزارش دادند دویچه بانک آلمان تحویل اسناد مالی رئیس جمهور آمریکا به دفتر دادستانی کل ایالتی نیویورک را آغاز کرده است. شبکه خبری سی ان ان و خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع ناشناس تحویل اسناد مالی ترامپ به دفتر دادستانی کل ایالتی نیویورک را تائید کردند.

روزنامه نیویورک تایمز نیز گزارش داد دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا اوایل این ماه در درخواست جداگانه‌ای خواستار دسترسی به اسناد مالی رئیس جمهور این کشور از طریق دویچه بانک شدند. پیشتر نیویورک تایمز گزارش داد که دویچه بانک طی چند سال بیش از دو میلیارد دلار وام به ترامپ برای پروژه‌های تجاری مختلف داده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۲:۰۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
یکبار جستی ملخک..... دو بار جستی ملخک آخر به دستی ملخک ترامپ به روزهائی فکر کن که دیگر در کاخ شیشه ای واشینگتن نیستی تا مرتب نقض قانون و تعهد کنی و چپ و راست دستور بدهی.......در آنروز تنها یک شهروند آمریکائی هستی که اگر پیگیرت شوند قوانین خوود کشور آمریکا متهمت میکند و دمار از روزگارت در میآورد......