سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع‌آوری بیش از ۳۰۰ میلیون تومان زکات در شاهین‌شهر

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهین‌شهر نیز گفت: سال گذشته ۳۴۳ میلیون تومان زکات در این شهر جمع‌آوری شد که درمان بیماران نیازمند، تأمین جهیزیه و هزینه‌های تحصیل و معیشت مددجویان از عمده مصارف زکات جمع‌آوری‌شده در شاهین‌شهر بود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام غلامحسین رئیس ستاد زکات استان اصفهان رنجبر نشست ستاد احیای زکات شهرستان شاهین‌شهر و میمه، اظهار کرد: اگر امسال مبلغ زکات فطره، به ازای هر نفر، ده هزار تومان باشد، ۴۵ میلیارد تومان زکات فطره در استان اصفهان جمع‌آوری می‌شود.

رئیس ستاد زکات استان اصفهان با اشاره به تأکید قرآن کریم در اهمیت پرداخت زکات، گفت: نماز، زکات و ولایت زیربنای اسلام هستند و زکات مهم‌ترین ابزار حاکمیت اسلامی است.

وی با اشاره به بارش‌های اخیر باران در برخی از استان‌های کشور هم گفت: باوجود خسارت‌های بارندگی در برخی از استان‌ها، این بارش‌ها برای استان ما و به‌ویژه کشاورزان، نعمت بود و مردم با پرداخت زکات، شکر این نعمت را به جا بیاورند.

مهدی کریمی، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین‌شهر نیز گفت: سال گذشته ۳۴۳ میلیون تومان زکات در این شهر جمع‌آوری شد که درمان بیماران نیازمند، تأمین جهیزیه و هزینه‌های تحصیل و معیشت مددجویان از عمده مصارف زکات جمع‌آوری‌شده در شاهین‌شهر بود.


انتهای پیام/م

 

نشست ستاد احیای زکات شهرستان شاهین‌شهر و میمه

برچسب ها: کمیته امداد ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.