سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر؛

تقابل علی منصور و دایی برای تصاحب جایگاه ششم

تیم‌های ذوب آهن و سایپا امروز سه شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آخرین بازی معوقه لیگ برتر را برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و سایپا تهران امروز (سه شنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آخرین بازی معوقه لیگ برتر را برگزار می‌کنند تا تعداد بازی تمام تیم‌های این رقابت‌ها در عدد ۲۷ برابر شود.

این بازی طبق برنامه باید در هفته هجدهم برگزار می‌شد، اما با توجه به اینکه در زمان انجام شدن سایر بازی‌های آن هفته شاگردان علیرضا منصوریان و علی دایی درگیر رقابت‌های پلی آف لیگ قهرمانان بودند، سازمان لیگ دیدار ذوب آهن و سایپا را به تعویق انداخت و با وجود مطرح شدن زمان‌های مختلف برای برگزاری آن در نهایت تصمیم گرفت دیدار آن‌ها را به ۱۰ اردیبهشت موکول کند.

از ذوب آهن می‌توان این روز‌ها به عنوان یکی از ۲ تیم برتر فوتبال ایران یاد کرد. تیمی که در تمام بازی‌های داخلی و آسیایی اخیرش حریفان را قلع و قمع کرده است. پس از شکست سنگین ۳ بر صفر مقابل استقلال در ۱۳ بازی اخیر خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شکست نخورده و آمار ۸ پیروزی و ۵ برد را ثبت کرده است تا با این نمایش خوب صدرنشین گروه اول لیگ قهرمانان باشد و در کشورمان هم با جهشی خیره کننده و ۳۳ امتیازی شدن در رده هفتم جدول قرار بگیرد.

شاگردان علی منصور بازی‌های پرفشاری را در هفته‌های اخیر لیگ برتر پشت سر می‌گذارند و به دنبال پیروزی ۲ بر صفر در بازی قبلی خود برابر تراکتورسازی، سه روز پس از دیدار با سایپا باید در زمین پارس جنوبی و سه شنبه هفته آتی (۱۷ اردیبهشت) هم در کربلا به مصاف الزورا عراق بروند. به همین دلیل احتمال دارد سرمربی این تیم تصمیم بگیرد در بازی با سایپا یا پارس جنوبی به برخی نفرات اصلی اش استراحت بدهد.

با این وجود ذوبی‌ها که هدفشان کسب رتبه ششم لیگ برتر است به هیچ وجه از رسیدن به ۳ امتیاز دیدار خانگی با سایپا دست نمی‌کشند چراکه خوب می‌دانند با بردن نارنجی پوشان پایتخت می‌توانند بالاتر از فولاد به این رده برسند و ۳ هفته پایانی رقابت‌ها را با استرس کمتری دنبال کنند.

در سوی دیگر سایپا که برخلاف ذوب آهن در پلی آف لیگ قهرمانان موفق نشد به مرحله گروهی صعود کند پس از کسب نتایج نسبتا خوب و بی شکست ماندن در هشت بازی خود در نیم فصل دوم از بازی با پرسپولیس که ۳ بر ۲ باخت روند نزولی اش را آغاز کرد و پس از شکست سنگین ۵ بر ۲ از سپاهان در بازی خارج از خانه برابر ماشین سازی به تساوی بدون گل رضایت داد تا با سقوط آزاد در جدول اکنون با ۳۲ امتیاز در رده هشتم قرار گرفته باشد.

شاگردان علی دایی می‌توانند با برتری در خانه ذوب آهن بالاتر از این تیم قرار گرفته و روی پله هفتم لیگ بایستند.

۲ تیم برای این بازی بازیکن محرومی ندارند. البته ذوب آهن نمی‌تواند از محمدرضا خلعتبری و رحیم زهیوی که با آسیب دیدگی طولانی مدت کل فصل را از دست داده اند بهره بگیرد، اما محمدرضا عباسی پس از رفع مصدومیت با تشخیص منصوریان می‌تواند برابر سایپا بازی کند.

علی دایی هم برای این بازی امین حاج محمدی، امید خالدی، محمد سلطانی مهر، حسین کامیاب، محمد بائوج را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد. ضمن اینکه ساموئل سارفو، مدافع غنایی این تیم هم با توجه به مشکلات مالی باشگاه سایپا در روز‌های اخیر قید حضور در تمرینات را زده و به همین دلیل دایی او نمی‌تواند از او استفاده کند.

دیدار ذوب آهن و سایپا از ساعت ۱۷ امروز برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: 

پرسپولیس به کانادا می رود

حضور بودیمیر در تمرین پرسپولیس/ سرخپوشان آماده تقابل با تراکتور شدند

برانکو برای نقل و انتقالات به پرسپولیس لیست نداده است

مشکلاتی که فرهاد مجیدی برای سرمربیگری در استقلال دارد


انتهای پیام/

دیدار معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.