سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از نطق انتقادی عضو شورای شهر بی اطلاعم/استفاده از بتن قانونی است

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: در پروژه چهارباغ در آبراه ها و حوض چاه ها از بتن استفاده شده؛ استفاده بتن بدین شکل قانونی است.

فریدون اللهیاری مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در پاسخ به سوالی مبنی بر کیفیت نظارت اداره کل میراث فرهنگی بر مصالح به کاربرده شده در پروژه چهارباغ، گفت: چهارباغ یک طرح معین دارد و کاملا مشخص است که در چه قسمت از چه مصالحی استفاده می‌شود.

وی با اظهار بی اطلاعی از نطق انتقادی کوروش محمدی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان مبنی بر ممنوعیت به کاربردن بتن در پروژه‌ی چهارباغ اظهار کرد: در پروژه چهارباغ در آبراه‌ها و حوض چاه‌ها از بتن استفاده شده؛ استفاده بتن بدین شکل قانونی بوده در غیر این صورت اخطاریه صادر شده و مصالح غیر مجاز جمع آوری می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان درباره‌ی کیفیت نظارت بر پروژه‌ی چهارباغ خاطرنشان کرد: یک ناظر مقیم در پروژه چهارباغ و یک ناظر بر فرآیند این پروژه در اداره کل میراث فرهنگی جهت نظارت بر فعالیت ها، اعمال دستور العمل‌ها و تدوین گزارش‌ها حضور دارند همچنین یک باستان شناس فرآیند پروژه مذکور را تحت نظر دارد.

گفتنی است کوروش محمدی رئیس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان امروز در نطقی انتقادی به فرآیند اجرایی پروژه چهارباغ و استفاده از بتن در این پروژه اعتراض کرد.


انتهای پیام/م
 

نظر مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان درباره طرح چهارباغ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.