سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جباری: وزیر ورزش و پسرش چه کاره‌اند که در کار باشگاه استقلال دخالت کنند؟

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تمام کار‌های باشگاه استقلال زیر نظر وزیر ورزش و پسرش انجام می‌شود و بالاخره کار خودشان را انجام دادند.

علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت باشگاه استقلال گفت: وزارت ورزش بالاخره کار خودش را کرد. تمام کار‌ها زیر نظر وزیر ورزش و پسرش انجام می‌شود. یعنی هر شخص بخواهد آب بخورد باید از این ۲ نفر اجازه بگیرد. وزیر ورزش و پسرش چه کاره اند که در کار باشگاه دخالت کنند؟ از زمان افتخاری این دخالت‌ها آغاز شد. مجیدی قرار بود در زمان مدیریت افتخاری سرمربی شود، اما کمیته فنی این موضوع را تائید نکرد و الان در زمان مدیریت فتحی او ار به تیم آوردند. نقشه این افراد آوردن مجیدی بود و بالاخره این اتفاق افتاد. این پولی که باید به شفر بدهند را نگه می‌داشتند چند بازی باقی مانده انجام شود و بعد از آن تصمیم گیری می‌کردند.

او ادامه داد: من نمی‌دانم وزیر ورزش پرسپولیسی چه کاره است که در امور باشگاه استقلال دخالت می‌کند. فقط در حال ضربه زدن به استقلال هستند.

جباری در مورد اینکه با توجه به تجربه‌ای که باشگاه استقلال در مورد منصوریان داشته آیا مجیدی گزینه‌ی خوبی برای این تیم است گفت: منصوریان تجربه داشت به استقلال آمد، اما موفق نبود حال در تیم ذوب آهن بازهم موفق است. استقلال به یک مربی بزرگ و صاحب نام نیاز دارد. من نمی‌دانم این پول‌ها چگونه رد و بدل می‌شود.

او در مورد اینکه هیئت مدیره هیچ نقشی در انتخاب مجیدی نداشته گفت: هیئت مدیره برای این تغییر هیچ جلسه‌ای تشکیل نداده است. هیئت مدیره استقلال نمایشی است، چون وزیر و پسرش این کار را انجام می‌دهند باقی افراد نیز باید بگویند چشم. هیئت مدیره پس برای چه کاری تشکیل شده است، برای این هیئت مدیره متاسف هستم.


بیشتر بخوانید:

قرارداد میلیاردی شفر پرداخت می‌شود

واعظی آشتیانی:برخی برای استقلال سناریو نوشتند/ می خواهند مجیدی را بسوزانند تا سرمربی خودشان را بیاورند

بازتاب اخراج شفر در رسانه‌های اروپایی


انتهای پیام/

صحبت‌های جباری در مورد انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی موقت استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.