سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۱۶ رأس  دام قاچاق در شهرستان سربیشه

جانشین انتظامی شهرستان سربیشه از کشف ۱۱۶ رأس  دام قاچاق در شهرستان سربیشه خبر داد .

 سرهنگ دادگر جانشین انتظامی شهرستان سربیشه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت:  با کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه قاچاقچیان احشام  قصد دارند ، تعداد زیادی از دام ها را  به صورت گله از مرزهای شرقی کشور  وارد به صورت قاچاق حمل کنند. موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان سربیشه قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات گسترده محل فعالیت قاچاقچیان شناسایی شد و تیم هایی از مأموران پایگاه عملیاتی درح جهت بررسی موضوع به  به محورهای فرعی این شهرستان اعزام شدند .

 سرهنگ دادگر ادامه داد: مأموران هنگام گشت زنی قاچاقچیان دام را مشاهدهد کردند که بصورت گله ای در حال جابه جایی و انتقال احشام قاچاق هستند.

جانشین انتظامی شهرستان سربیشه بیان کرد: تعداد ۱۱۶ رأس گوسفند که فاقد هر گونه مجوز بهداشتی بودند کشف کردند و در این رابطه متهم دستگیر شد .

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این دام‌ها را بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال برآورد کردند ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ دادگر تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از بیماری‌های خطرناک قابل سرایت به انسان و در واقع مشترک بین انسان و دام  است از جابجایی و انتقال این اشیا بدون مجوز بهداشتی سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازد.

انتهای پیام / ط ا

دستگیری قاچاقچیان دام در سربیشه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.