سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اجلاسیه شهدای جامعه کارگری کردستان در سنندج

در راستای اجرای برنامه‌های کنگره 5400 شهید استان کردستان، اجلاسیه شهدای جامعه کارگری استان کردستان با حضور مسؤولان، خانواده‌های معظم شاهد و قشر کارگر استان برگزار شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کنگره ملی 5400 شهید استان کردستان خردادماه امسال در سنندج برگزار می‌شود و به همین منظور برگزاری اجلاسیه‌های شهرستانی و اقشار مختلف جامعه تا رسیدن به زمان برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره پیش‌بینی شده است.

در گرامیداشت هفته مقام کارگر و روز بسیج کارگری، امروز اجلاسیه شهدای جامعه کارگری در استان با حضور مسؤولان کشوری و استانی، خانواده معظم شاهد و نیز قشر کارگر استان در سنندج آغاز شد.

مسؤول بسیج کارگری استان کردستان به نقش کارگران از ابتدای انقلاب تاکنون اشاره کرد و گفت: جامعه کارگری در روند پیروزی انقلاب اسلامی نقش پررنگ و کلیدی ایفا کردند و با اتمام جنگ تحمیلی هم نقش این قشر زحمتکش جامعه در سازندگی کشور موثر واقع شد.

حبیب‌الله کاووسی افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همگانی است و بر همین مبنا تلاش می‌کنیم تا اجلاسیه‌ای در خور و شان شهدای والامقام جامعه کارگری استان برگزار کنیم

وی با بیان اینکه این اجلاسیه با مشارکت دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، افزود: در این جلاسیه از ۲۰ خانواده شهید کارگری و همچنین ۶ نفر از کارگران نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/م

برگزاری اجلاسیه شهدای جامعه کارگری کردستان به میزبانی سنندج

 

 

برچسب ها: شهدا ، کارگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.