سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لحظه تصادف شدید دوچرخه سوار با خودروی حمل دوچرخه! +فیلم

در یک تور دوچرخه‌سواری در آمریکا یک دوچرخه‌سوار انگلیسی در یکی از پیچ‌‌های مسیر مسابقه به شدت با خودروی حمل دوچرخه برخورد کرد و دچار جراحت شدید شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است تصادف شدید یک موتورسوار با خودروی ویژه حمل دوچرخه در یک تور دوچرخه سواری در ایالت یوتا آمریکا را به تصویر می‌کشد.

در این حادثه که در سال ۲۰۱۵ رخ داد، اما ویدئوی آن به تازگی توسط این دوچرخه سوار منتشر شده است، "مت برامیئر" ۳۳ ساله به دلیل از دست دادن کنترل دوچرخه با یک خودروی حمل دوچرخه برخورد کرد. او که اهل دربی شر انگلیس است در حالی که با سرعت زیادی در یکی از پیچ‌های مسابقه در حال حرکت بود دچار این حادثه شد و به شدت آسیب دید.

ویدئویی که منتشر شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. این ویدئو دوچرخه سواران را در حالی که با رسیدن به پیچ خطرناک سرعت خود را کم کرده‌اند و در حال عبور از آن به همراه تعدادی خودروی ویژه حمل دوچرخه هستند نشان می‌دهد. لحظاتی بعد مت در حالی که با سرعتی بسیار زیاد در حرکت است از راه رسیده و با شدت زیادی به یک خودرو برخورد می‌کند.

بلافاصله افرادی که در کنار جاده حضور داشتند با دیدن این صحنه به کمک مت می‌شتابند. همچنین در این ویدئو مشاهده می‌شود چند نفر نیز با ایجاد سر و صدا رانندگان خودرو‌ها و همچنین دوچرخه سوارانی را که در حال نزدیک شدن به پیچ بودند، از این حادثه باخبر می‌کنند.

پس از این حادثه مت که دچار شکستگی از ناحیه دنده و لگن و همچنین سوراخ شدن ریه شده بود با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. او که اکنون به علت صدمه وارده به مغزش دچار از دست دادن حافظه شده است، با راه‌اندازی یک کمپین قرار است به همراه همسرش "نیکی" یک دوی ماراتن نیز در لندن ترتیب دهند. هدف آنها از این مسابقه نمادین کمک به افزایش آگاهی عموم در مورد علائم آسیب دیدگی مغزی و جمع‌آوری پول برای یک خیریه حامی آسیب دیدگان مغزی است.

انتهای پیام/

لحظه برخورد شدید دوچرخه سوار به خودروی حمل دوچرخه حین مسابقه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.