سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۲۴ زوج نابارور در اردبیل تحت پوشش طرح حمایت مالی قرار گرفتند

رییس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: سال گذشته در مرکز درمان ناباروری قفقاز ۵۲۴ زوج نابارور تحت پوشش طرح حمایت مالی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دکتر مهران اوچی اردبیلی، رییس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: میزان موفقیت‌های درمانی مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل در سال ۱۳۹۷ در مقایسه با سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: با توجه به میزان بالای ناباروری در استان فعالیت در زمینه سلامت باروری و تلاش برای ایجاد ساختار و بستر‌های مناسب برای دسترسی آسان زوج‌های نابارور امری ضروری است.

رییس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: زوج‌های مراجعه کننده به این مرکز در صورت دارا بودن شرایط دستورالعمل ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت می‌توانند خدمات درمانی میکرواینجکشن (ICSI)، تلقیح آزمایشگاهی (IVF)، انتقال جنین‌های فریز شده و تلقیح داخل رحمی (IUI) را با تخفیف و تعرفه دولتی دریافت کنند.

اوچی اردبیلی با بیان اینکه سال گذشته در این مرکز ۵۲۴ زوج نابارور تحت پوشش این طرح با حمایت ۸۵ درصدی در هزینه‌ها قرار گرفتند، ادامه داد: در راستای طرح تحول سلامت و بر اساس قرارداد منعقده بدانشگاه علوم پزشکی استان و مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل، این مرکز آماده ارائه بهترین و جدیدترین خدمات درمانی به زوجین نابارور است.

وی گفت: طبق اعلام خانواده ها، در سال ۱۳۹۷ درمان ۲۵۰ زوج نابارور موفقیت آمیز بوده، و تاکنون بیش از ۳۰۰ زوج از کشور‌های همسایه در مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل تحت درمان قرار گرفته اند و هم اکنون نیز این مرکز به عنوان مرکزی معتبر علاوه بر ارائه خدمات به استان، به کشور‌های همجوار نیز خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام/ع

درمان موفقیت آمیز ۲۵۰ زوج نابارور در مرکز درمان ناباروری قفقاز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.