سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشییع پیکر پدر شهید حادثه تروریستی اهواز تا آرامگاه ابدی

پیکر پدر سرباز شهید «سعید کریمی» از شهدای مظلوم عملیات تروریستی ۳۱ شهریور اهواز؛ امروز بر دستان مردم شهیدپرور اهواز تشییع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، زنده یاد آمنصور کریمی بابا احمدی، پدر سرباز شهید سعید کریمی که در روز شنبه ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۹۷ در رژه نیرو‌های مسلح در بلوار قدس اهواز به شهادت رسیده بود، پس از تحمل ۷ ماه فراق فرزند شهیدش، در روز جمعه ۶ اردیبهشت‌ماه همزمان با ۲۰ شعبان دعوت حق را لبیک گفت و به سوی فرزندش پرواز کرد.

آئین تشییع پیکر پاک این پدر شهید صبح امروز، دوشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه از منزل شهید واقع در منطقه سپیدار اهواز با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، ررمندگان اسلام و جمعی از جوانان خوزستانی برگزار گردید.

همچنین جمعی از مردم نقاط مختلف خوزستان به ویژه اهالی مسجدسلیمان، اهواز، هفتگل، لالی، ایذه، اندیکا و هفت شهیدان در مراسم تشییع این پدر داغدیده شرکت کردند.

سرباز شهید سعید کریمی فرزند آمنصور از جوانان استان خوزستان است که در تاریخ ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۷۵ در اهواز به عنوان دومین فرزند خانواده دیده به جهان گشود و سرانجام در صبح روز شنبه ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۹۷ در رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز حضور داشت و به همراه ۲۲ نفر دیگر از جمله سرباز شهید اسماعیل شفیعی نژاد، سرباز شهید رضا شعیبی، سرباز شهید سینا آقاجری و سرباز شهید نبی دریس توسط تروریست‌های بزدل و فریب خورده به شهادت رسید.

پس از آن پیکر سرباز شهید شهید کریمی به مسجدسلیمان منتقل شد و به همراه سرباز شهید مهران زرافشان تشییع شد و در گلزار شهدای روستای هفت شهیدان از توابع این شهرستان در نزدیکی مزار شهید ایرج کریمی آرام گرفت.

انتهای پیام/گ

پدر شهید کریمی از دنیا رفت

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ملکوت
۱۰:۲۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
روحش شاد باد