سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر حفظ هویت تاریخی_فرهنگی چهارباغ

رئیس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به نظر شهردار محترم اگر قرار است مجددا عملیاتی در محور چهارباغ ادامه یابد می‌بایست حتما متناسب با هویت تاریخی-فرهنگی اصفهان و چهارباغ باشد.

کوروش محمدی رییس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ضمن اشاره به نطق انتقادی خود در صحن شورای اسلامی شهر به نحوه اجرایی شدن پروژه چهارباغ، گفت: پیشنهاد ما این است در این پروژه نه تنها از کارشناسان اصفهانی بلکه از همه صاحب نظران امر در سطح کشور استفاده شود.

وی ادامه داد: با توجه به اعتراض مدیر کل احیای بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی سازمان میراث فرهنگی کشور به استفاده‌ی مصالح غیرقانونی در پروژه‌ی چهارباغ و همچنین نظر شهردار محترم، اگر قرار است مجددا عملیاتی در محور میانی چهارباغ ادامه یابد می‌بایست حتما متناسب با هویت تاریخی-فرهنگی اصفهان و چهارباغ بوده و المان‌های تاریخی عصر صفویه لحاظ شود.

رییس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تاکید بر لزوم انجام صحیح پروژه افزود: نباید تمرکز عوامل اجرای این پروژه صرفا بر سرعت انجام آن باشد بلکه کیفیت و صحت انجام آن از نظر میراث فرهنگی و کارشناسان امر باید ملاک قرار گیرد.

انتهای پیام/ی
 


از سر گرفتن عملیات اجرایی چهارباغ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.