سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردهمایی نقش محققان معین در مدیریت دانش کشاورزی در قزوین

گردهمایی تخصصی نقش محققان معین در مدیریت دانش کشاورزی با حضور محققان معین، مروجین پهنه و کانون خبرگان کشاورزی و روسای ۵ کارگروه پژوهشگران مروجان ارشد کشور در قزوین برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حریر مقدم مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در گردهمایی تخصصی نقش محققین معین در مدیریت دانش کشاورزی گفت: ۹۶ پژوهشگر مروجان ارشد کشور در ۵ کارگروه زراعت، باغبانی، دام، طیور و آبزیان، آب و سامانه‌های آبیاری و جنگل‌ها و مراتع آبخیزداری فعالیت می‌کنند.

حریری مقدم افزود: در استان قزوین هم محققان در ۲۷ مرکز جهاد کشاورزی در ۸ کارگروه زراعت، آب و خاک، دام و طیور، باغبانی، گیاه پزشکی، مکانیزاسیون، جنگل و مراتع فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: هدف از فعایت این پژوهشگران مروج، انتقال دانش به بهره بردارن کشاورزی و توانمند سازی آنان است.

بهمن امیری لاریجانی مدیر کل دفتر ترویج دانش سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی هم در این مراسم با تاکید بر توجه به دو بخش عوامل طبیعی و انسانی در بخش کشاورزی گفت: در بخش انسانی باید به دو عامل نیروی ماهر و تکنولوژی توجه بیشتری کرد.

حسین نوری دبیر هماهنگ کننده ملی پژوهشگران مروجان و محققان کشور هم در این مراسم گفت: استفاده از دانش در بخش کشاورزی باید به روش صحیح انجام شود.

نوری افزود: در کشور بیشتر از آنچه که نیاز به تحقیقات داشته باشیم نیازمند ترویج اطلاعات هستیم چراکه بسیاری از تحقیقات در کشور جمع شده و ترویج نیافته است.

انتهای پیام/ک

فعالیت ۹۶ پژوهشگر مروجان ارشد کشور 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.