سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل فاز اول پارک خطی نشاط در بیرجند

فاز اول پارک خطی نشاط از میدان سفیر امید تا میدان دانشگاه آزاد بیرجند تکمیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، ابراهیم زاده ، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بیرجند گفت : فاز نخست پارک خطی نشاط در ضلغ غربی بلوار پیامبر اعظم (ص) حدفاصل میدان سفیر امید تا میدان دانشگاه آزاد به مساحت ۷ هکتار و به طول حدود ۲ هزار و ۱۰۰ متر می‌باشد.

وی افزود: دراین مسیر اقداماتی همچون آسفالت، زیرسازی، سنگفرش، آب نما، احداث سرویس بهداشتی و دو پیست دوچرخه سواری و پیاده روی اجرا شده است.

ابراهیم زاده با بیان اینکه نورپردازی این محدوده شامل کابل گذاری و فونداسیون ریزی است و حدود ۳۰ عدد برج نوری برای تامین روشنایی محل نصب شده است، گفت: تاکنون حدود ۶۰۰ میلیون تومان برای روشنایی ازمحل اعتبارات داخلی شهرداری هزینه شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بیرجند گفت: در این مرحله از احداث پارک خطی علاوه بر پیست دو چرخه سواری و پیاده روی، باندکند رو و محل پارک خودرو، مسیر‌های تندرستی، و غرفه‌های فروشگاهی هم آماده شده است.

ابراهیم زاده از بهره برداری از این پارک فردا در روز شورا‌ها خبرداد و افزود: برای مرحله اول این فاز در مجموع بیش از ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ک

فاز اول پارک خطی نشاط بیرجند به بهره برداری می رسد

برچسب ها: شهرداری ، فضای سبز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.