سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد:

بیش از ۱۸ میلیارد تسهیلات به ۷۶ طرح اشتغال فراگیر بروجرد پرداخت شده است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد، از پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات به ۷۶ طرح اشتغال فراگیر روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عبدالعلی گیوه کی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد در دیدار جامعه کارگری با امام جمعه بروجرد در حسینیه اهل بیت (ع) شهرستان اظهار داشت: امروز کشور به توسعه نیاز دارد که اساس توسعه بر ثروت، عدالت و اشتغال پایه ریزی می‌شود.

گیوه کی  با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: برای حمایت از تولید باید بخش خصوصی تقویت شود که این بخش رکن اساسی اقتصادی کشور است.

وی ادامه داد: دولت وظیفه دارد تولید کننده را حمایت کند تا بتواند روی پای خود بایستد، زمانی تولید پایدار می‌ماند که به دیگر کشور‌ها وابسته نباشیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد با اشاره به عملکرد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد در سال گذشته اظهار داشت: تسهیلات اشتغال فراگیر روستایی ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با نرخ ۱۳ تا ۱۶ درصد سود بانکی در غالب ۷۶ طرح و ایجاد اشتغال ۵۰۲ نفر سال گذشته پرداخت شده است.

گیوه کی تاکید کرد: همچنین تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با نرخ ۶ درصد سود بانکی با اشتغال ۴۵۲ نفر در سال گذشته پرداخت شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد، ثبت نام هزار و ۳۰۰ نفر در کاریابی‌های تحت نظارت و به کارگیری ۲۰۰ نفر این جویندگان کار، ایجاد هزار و ۲۳۸ پرونده و رسیدگی به ۵۰ درصد پرونده‌های کارگری و کارفرمایی به صورت سازشی، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، پرداخت سه مرحله سبد کالا به اقشار ضعیف جامعه، ارائه ۱۰ هزار ساعت نفر آموزش به کارکنان، هزار و ۷۶۳ مورد بازرسی از واحد‌های تولیدی شهرستان را از دیگر اقدامات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد در سال ۹۷ عنوان کرد.

گیوه کی با بیان اینکه هدف صیانت از نیروی انسانی به عنوان منبع اساسی اقتصاد کشور است، یادآور شد: همچنین در سال گذشته ۲۸ تعاونی جدید در حوزه‌های مختلف در بروجرد ایجاد شده است که این تعداد تعاونی توانسته است ۱۸ شغل در بروجرد ایجاد کند.

انتهای پیام/ ر

پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد تسهیلات به ۷۶ طرح اشتغال فراگیر بروجرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.