سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماتسا: کرواسی از امکاناتی که تیم ملی ایران دارد برخوردار نیست

رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی گفت: خوشحالم در کنار هیئت همراهم در مرکز ملی فوتبال ایران حضور دارم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، زلاتکو ماتسا، رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی گفت: خوشحالم در کنار هیئت همراهم در مرکز ملی فوتبال ایران حضور دارم. پس از بازدید از مجموعه مرکز ملی فوتبال ایران به این نتیجه رسیدم که فدراسیون فوتبال کرواسی به عنوان نایب قهرمان جهان از این امکاناتی که شما دارید بر خوردار نیست. تبریک می‌گویم بخاطر زیر ساختی‌های بسیار مناسب مدیریت خوبی که در این مجموعه وجود دارد.

او در خصوص پخش کلیپ حضور ایران در جام جهانی روسیه گفت: آنچه در این ویدیو دیدیم قدرت فوتبال ایران بود. خوشحالم که ایران در شرایط مطلوبی قرار داشته و به عنوان یک شهروند کرواسی مفتخرم که این کشور به همشهریان و هموطنان ما اعتماد دارد و از آن‌ها در ورزش خود استفاده می‌کند. همانطور که در این نشست برانکو ایوانکویچ و وینکو بگوویچ حضور دارند.

او در ادامه افزود: باعث افتخار ما است که مربیان کروات دانش فوتبال خود را در اختیار فوتبال ایران می‌گذارند.

او درباره پیغام داور شوکر - مهاجم بازنشسته اهل کرواسی و رئیس فعلی فدراسیون فوتبال این کشور گفت: او بسیار علاقه داشته تا در این دیدار حضور داشته باشد، اما به دلیل ماموریت نتوانست ما را همراهی کند. او طی ملاقاتی که با صالحی امیری داشت قول هرگونه همکاری فی مابین دو کشور را در خصوص برگزاری کمپ‌ها و دیگر رویداد‌ها اعلام کرده و مطمئنم الان او مشغول این کار است.

ماتسا در پایان گفت: فوتبال ایران در مسیر رشد و موفقیت قرار دارد همان طوری که فوتبال به دست فوتبالی‌ها (با اشاره به شکوری و دقیقی) در حال اداره است. صادق محرمی نمونه بارز ایرانی این سمبل است که می‌توانیم از آن‌ در راستای رشد و موفقیت این رشته ورزشی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.