سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درهفته کار و کارگر؛

تجلیل از کارگران واحد‌های تولیدی در لرستان

به مناسبت هفته کار و کارگر جمعی از مدیران لرستان در یکی از واحد‌های صنعتی شهرک صنعتی شماره یک خرم آباد از کارگران این واحد تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، به مناسبت هفته کار و کارگر جمعی از مدیران لرستان در یکی از واحد‌های صنعتی شهرک صنعتی شماره یک خرم آباد از کارگران این واحد تجلیل کردند.

علی آشتاب ، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: قوام و دوام اقتصاد، تولید و اشتغال به کارگر بستگی دارد کافی است به پیام رهبر معظم انقلاب درباره نامگذاری شعار سال توجه کنیم.

 آشتاب یکی از مهمترین سیاست‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را صیانت از نیروی کار دانست و افزود: نیروی کار پویا کارآفرین و نوآور نیاز امروز اقتصاد کشور است، زیرا نقش اصلی را در تولید دارند.

وی در خصوص واحد‌های آسیب دیده از سیل اظهار داشت: این واحد‌ها به سرعت تحت حمایت بیمه بیکاری بدون محدودیت قرار خواهند گرفت که تاکنون حدود ۲۰۰ نفر نیز تحت پوشش بیمه مذکور قرار گرفته اند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: توسعه تشکل‌های کارگری و کافرمایی یکی از اولویت‌های ماست که بطور جدی بدنبال آن هستیم، زیرا که این تشکل‌ها بازوی قدرتمند تولید هستند در این خصوص باید گفت که در استان ۳۰۹ تشکل وجود دارند که ۲۵۰ تشکل کارگری و مابقی کارفرمایی هستند.

در پایان این آیین جمعی از مدیران استان با حضور در واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی با اهدا شاخه‌های گل از زحمات کارگران این مجموعه تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/ ر

مدیران لرستان از کارگران واحد‌های تولیدی تجلیل کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.