سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبیری: شکایت سپاهان فرار رو به جلو است/ باید ورزشگاه‌ها را از مسمومیت و زشتی پاک کنیم/ در بازی با تراکتور اتفاقی نمی‌افتد

حسین خبیری، مشاور ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکایت باشگاه سپاهان از علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس بیان کرد: شکایت باشگاه سپاهان فرار رو به جلو است و پس از خساراتی که به ورزشگاه و هواداران زدند و جنجال‌هایی ایجاد کردند، به جای اینکه کمک کنند این اتفاقات رخ ندهد، با طرح شکایت در حال فرار رو به جلو هستند تا صورت مسئله را پاک کنند.

هرکسی به ورزشگاه آزادی خسارت زده، باید آن را پرداخت کند

او افزود: هرکسی به ورزشگاه آزادی خسارت زده، باید هزینه آن را پرداخت کند. وقتی تیمی هماهنگ شده بلیت می‌خرد، اتوبوس می‌گیرد و برخی حواشی را بوجود می‌آورد، هزینه خسارت هم با خودش است. کمیته انضباطی و کمیته اخلاق به اتفاقاتی که رخ داده مشرف هستند و به درستی تصمیم گیری می‌کنند. فرار رو به جلو سپاهان، صورت مسئله و خسارت‌هایی که زده اند را پاک نمی‌کند و باید دوستان مان در سپاهان، این موضوع را به کمیته انضباطی و اخلاق بسپارند تا آن‌ها تصمیم گیری کنند.

باید تلاش کنیم تا ورزشگاه‌ها از این مسمومیت و زشتی در بیایند

خبیری ادامه داد: ۹۰ هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بودند، اما صندلی شکسته نشد و حاشیه‌ای بوجود نیامد. باید تلاش کنیم تا ورزشگاه‌ها از این مسمومیت و زشتی در بیایند، نه اینکه تقصیر‌ها را گردن دیگری بیاندازیم.

مدیرعامل تلاش می‌کند مطالبات بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کند

مشاور ایرج عرب، درباره مشکلات مالی پرسپولیس گفت: درباره وضعیت مالی باشگاه ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه صحبت کرده و مشکل خاصی وجود ندارد و مدیرعامل تلاش می‌کند مطالبات بازیکنان و کادرفنی را پیش از موعد پرداخت کند.

بیرانوند در فوتبال ایران افتخارات زیادی دارد

او درمورد شکایت از بیرانوند اظهار کرد: بیرانوند در فوتبال ایران افتخارات زیادی دارد و اگر اتفاقی هم رخ داده باشد، کمیته انضباطی و کمیته اخلاق باید پیگیری کنند. وظیفه باشگاه‌ها دامن زدن به تنش‌ها نیست و باید فرهنگ سازی کنیم تا فضای استادیوم‌ها خوب باشد. پرسپولیس هواداران خوبی دارد و دلیل آن هم این است که از چند سال گذشته برنامه ریزی کردیم و دیگر باشگاه‌ها هم باید این کار را انجام دهند و به حواشی دامن نزنند.

دوست داریم در تهران جشن قهرمانی بگیریم

خبیری در خصوص احتمال برگزاری جشن قهرمانی در تهران پاسخ داد: این موضوع دست سازمان لیگ است، اما دوست داریم در تهران جشن قهرمانی بگیریم، اما سازمان لیگ باید موافقت کند.

همه بر این باور هستیم که در دیدار با تراکتورسازی اتفاقی رخ نمی‌دهد

مشاور ایرج عرب درباره دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی بیان کرد: مطمئن هستیم در دیدار با تراکتورسازی در چارچوب لیگ برتر اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد و مسئولان چاره‌ای می‌اندیشند تا بازی بدون حاشیه‌ به پایان برسد. امیدوارم تمهیداتی را در نظر بگیرند تا بازی بدون حاشیه به پایان برسد و از این موضوع مطمئن هستیم. مردم آذربایجان مهربان هستند و همه بر این باور هستیم که در دیدار با تراکتورسازی اتفاقی رخ نمی‌دهد. البته در همه جا عده‌ای تماشاگرنما هستند که امیدواریم نیرو‌های انتظامی و امنیتی با آن‌ها برخورد کنند تا دیدار خاطره انگیزی با تراکتور داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: 

گزارش تمرین پرسپولیس/ حضور یار همیشگی و پسر برانکو

نعمتی به دیدار مقابل تراکتورسازی می‌رسد

حضور هافبک سابق پرسپولیس در تمرینات سرخپوشان


انتهای پیام/

اظهارات حسین خبیری درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.