سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت روز ملی شورا‌ها؛

برگزاری گردهمایی اعضای شورا‌های شهرو روستا‌یی بندرعباس

به مناسبت روز ملی شورا‌ها گردهمایی شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های تابعه شهرستان بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ،به مناسبت روز ملی شورا‌ها، گردهمایی شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های تابعه بندرعباس برگزار شد.

مدرس معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان در گفتگو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،گفت: شورا‌های اسلامی به عنوان یکی از نهاد‌های تصمیم گیرنده و نظارت‌کننده بر امور شهری و روستایی نقش مهمی در توسعه حقوق شهروندی دارند.

وی با تاکید بر ضرورت انضباط و انسجام مالی در شورا‌ها افزود: عوارض و مالیات بر ارزش افزوده در همه حوزه‌ها از جمله در صنعت گاز، نفت و امورگمرکی بنا بر قانون به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها پرداخت می‌شود.

معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: شناسنامه زیر ساختی روستا‌ها در نیمه نخست امسال باهدف ارتقای شاخص‌های توسعه تهیه می‌شود.

مدرس با اشاره به نقش مهم شورا‌ها در مدیریت بحران‌ها و کاهش خسارات ناشی از بلایای طبیعی افزود:اعضای شورا‌ها باید با توجه به شناخت منابع در بکارگیری آن‌ها برای توسعه شهری و روستایی دقت کنند.

عزیزاله کناری سرپرست فرمانداری بندرعباس هم در همایش اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های تابعه بندرعباس گفت:اعضای شورا‌ها با برندسازی محصولات هر منطقه می‌توانند نقش موثری در رونق اقتصادی داشته باشند.

وی بااشاره به توطئه رسانه‌های بیگانه و معاند با نظام جمهوری اسلامی افزود: در جامعه باید برای مقابله با هجمه‌های بیگانگان باید فرهنگ سازی شود.
سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت:اعضای شورا‌های شهری و روستایی باید در چارچوب اهدافشان حرکت کنند و عملکرد خود را ارزیابی کنند.
وی خواستاری توسعه صنعت گردشگری و حمایت از تولید صنایع دستی در روستاه و بخش‌های استان به همت شورا‌ها شد.

در تقویم رسمی نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ر

توسعه صنعت گردشگری نیازمند حمایت شوراها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.