سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان قم عنوان کرد؛

آموزش مهارت‌های ازدواج در ۲۰۰ مدرسه قم /پنج درصد طلاق‌ها در قم مربوط به آسیب‌های فضای مجازی است

کاهه گفت:۲۰۰ مدرسه را تحت پوشش مهارت‌های ازدواج قرار دادیم و با طرح‌های مهارت‌های رشدمدار طرح نماد را در حال اجرا داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،مهدی کاهه دادستان قم در نخستین جلسه ستاد ساماندهی جوانان در سال ۹۸ که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد،گفت: ما سه نوع نگرش را در زمینه طلاق در استان داریم که شامل نگرش متقاضیان طلاق، نگرش زنان به طلاق و نگرش دختران به طلاق است.

وی اضافه کرد: طبق بررسی‌هایی که استانداری سال گذشته در چهار منطقه قم انجام داده، نگرش زنان به طلاق ۵۸ درصد است و حدود ۵۹ درصد علت طلاق در قم بخاطر عدم موفقیت زوجین در برقراری ارتباط عنوان شده است.

دادستان قم یادآورشد: هنوز وجه غالب ازدواج در قم به صورت سنتی است، برای همین تنها پنج درصد طلاق‌ها در قم مربوط به آسیب‌های فضای مجازی می‌شود.

کاهه با بیان اینکه دستگاه قضایی استان علت فاصله گرفتن جوانان از برنامه‌های مسجد محور را شناسایی کرده است بیان کرد: دستگاه قضایی استان طرح مصلحین را ارائه داد که فقط یک نفر مصلح ۲۵ صلح را ایجاد و در واقع از ۲۵ طلاق جلوگیری کرد.

وی یادآورشد: تعداد روحانیون مصلح در استان ۳۰۰ نفر است، ۲۰۰ مدرسه را تحت پوشش مهارت‌های ازدواج قرار دادیم و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل بهزیستی قم طرح‌های مهارت‌های رشدمدار و طرح نماد را در حال اجرا داریم.

انتهای پیام/ح

۲۰۰مدرسه قم زیر پوشش آموزش‌ مهارت‌های ازدواج است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.