سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه سرنوشت ساز با کرانچار برگزار می‌شود

جلسه سرمربی تیم ملی امید با اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال طی ۲ روز آینده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران در بین ۴۳ تیم شرکت کننده در مرحله گروهی بازی‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در رده یازدهم جدول قرار گرفت و در سید چهار بازی‌ها است و به همین دلیل احتمال رویارویی با تیم‌هایی همچون کره جنوبی، ژاپن، عربستان و استرالیا را دارد.

به همین دلیل این نمی‌تواند کارنامه قابل قبولی برای کرانچار باشد و به خصوص اینکه سهمیه صعود آسیا به المپیک با ژاپن چهار تیم است و ایران کار سختی دارد. در هفته‌های گذشته اختلاف کرانچار با برخی‌ها از مسئولان علنی شد و گفته مى‌شود در جلسات اخیر اعضاى کمیته جوانان با کرانچار انتقادات تندى نسبت به عملکرد مربى کروات مطرح شده که او را تا این حد خشمگین کرده و به همین دلیل مسئولان فدراسیون درصدد انتخاب مربی دیگری هستند هر چند حمید استیلی، مدیر تیم ملی امید به شدت خواهان حفظ کرانچار است.

در روز‌های گذشته برخی‌ها رسانه‌ها اعلام کردند که حضور کرانچار در تیم ملی امید قطعی است، اما هنوز تصمیم گیری نهایی انجام نشده و در صورت فسخ یک طرفه قرارداد از سوی فدراسیون فوتبال باید ۳۵۰ هزار دلار به مربی کروات پرداخت شود که این مانع بزرگی برای جدایی کرانچار است.

قرار است جلسه زلاتکو کرانچار با اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال طی ۲ روز آینده برگزار شود تا تصمیم گیری نهایی صورت گیرد که به احتمال زیاد این جلسه با حضور مهدی تاج برگزار می‌شود.

اگر فدراسیون فوتبال منابع مالی را تامین کند، کرانچار از تیم ملی جدا می‌شود که به احتمال زیاد یحیی گل محمدی سرمربی تیم ملی امید خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

ماندن کرانچار در تیم ملی فوتبال امید ایران قطعی نیست

کلانی: دلایل برکناری کرانچار موجّه است/ کی‌روش به فوتبال ما لطمه زد/ خارجی بودن یک مربی نمی‌تواند دلیل بر خوب بودن او باشد

تیم ملی فوتبال امید ایران در سید ۴ انتخابی المپیک


انتهای پیام/

کرانچار در تیم ملی امید ماندنی است؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.